لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

روش مخفی کردن شماره در تلگرام

چگونه شماره تلفن خود را در تلگرام مخفی کنیم

هنگام ثبت نام در تلگرام ، باید به برنامه اجازه دهید از طریق تلفن شما تماس گرفته و دریافت کند و شماره تلفن خود را در اختیار برنامه قرار دهید.

این ، البته ، یک مسئله بزرگ حریم خصوصی است. اگر شخصی به سرور تلگرام وارد شود ، هویت شما به خطر می افتد. متأسفانه ، اگر می خواهید در تلگرام خود در تلگرام ثبت نام کنید ، باید این اطلاعات را وارد کنید.

مخفی کردن شماره در تلگرام

با این حال ، تلگرام از این شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. نام کاربری در حساب شما شناسه سرویس می شود.

 

سایر کاربران تلگرام تنها در صورتی می توانند شماره تلفن شما را در تلفن خود ذخیره کرده و مخاطبین خود را با تلگرام همگام سازی کنند. این شامل دوستان ، همه افراد در تماس تلفنی شما و هر کسی است که می خواهید شماره تلفن خود را با او به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال ، اگر دوست جدیدی در تلگرام ایجاد کنید یا به دوست خود نام کاربری بدهید ، آنها شماره تلفن شما را نمی بینند مگر اینکه شماره شما را داشته باشند. آنها فقط وقتی می توانند شماره شما را ببینند که اطلاعات مخاطب را به مخاطبین تلفن خود اضافه کرده باشید.

 

با این حال ، روشی وجود دارد که به شما امکان می دهد افراد را بدون نمایش شماره خود به مخاطبین خود اضافه کنید. برای پنهان کردن شماره تلفن تلگرام خود ، این مراحل را دنبال کنید:

Telegram را باز کنید و روی  “Settings ” ضربه بزنید.

روی “Privacy and Security ” ضربه بزنید و به  “Data Settings” ضربه بزنید.

“Sync Contacts.” را تغییر دهید.

مخفی کردن شماره در تلگرام

مخاطبین شما دیگر همگام سازی نخواهند شد و از مشاهده شماره شخصی خود جلوگیری می کنند.

 

شماره تلفن را در موبوگرام مخفی کنید

برای پنهان کردن شماره در موبوگرام ، این مراحل را دنبال کنید:

۱- ابتدا برنامه Mobogram را شروع کنید

۲- وارد قسمت تنظیمات موبوگرام ( Mobogram Settings ) شوید .

چگونه شماره را در تلگرام مخفی کنیم

۳- روی Ghost Mode Settings تپ کنید .


عوض کردن رمز جیمیل

آموزش تغییر رمز اکانت جیمیل

تغییر گذرواژه Gmail یکی از مواردی است که باید مراقب آن باشید و حتی به طور دوره ای رمز ورود حساب Gmail خود را تغییر دهید. تمام سرویس های ارائه شده توسط Google ، مانند ابزارهای مدیریت سایت مانند Webmaster Tools ، با نام کاربری و رمز ورود Gmail شما در دسترس خواهند بود.

بنابراین اگر کسی به حساب Gmail شما دسترسی داشته باشد ، می تواند به تمام اطلاعات موجود در حساب Google شما دسترسی داشته و از آنها استفاده کند.

عوض کردن رمز جیمیل

در این آموزش از تودی نیوز ، نحوه تغییر گذرواژه Gmail خود را به شما نشان خواهم داد ، که در صورت وجود فعالیت مشکوک در حساب کاربری ، می توانید رمز ورود Gmail خود را تغییر دهید. علاوه بر این ، من به شما پیشنهاد می کنم که بسته به فعالیتی که در حساب خود دارید ، حداقل هر ۲ یا ۳ ماه یکبار به طور دوره ای رمز عبور Gmail خود را تغییر دهید.

آموزش نحوه تغییر رمز جیمیل در ویندوز و کامپیوتر

قبل از اینکه بتوانید رمز Gmail خود را تغییر دهید ، ابتدا باید با آدرس ایمیل و رمز عبور فعلی خود وارد سیستم شوید. اگر رمز Gmail خود را نمی دانید ، باید رمز ورود Gmail فراموش شده خود را بازیابی کنید.

بنابراین ، ما تصور می کنیم که شما به Gmail دسترسی دارید ، در غیر این صورت شما باید گذرواژه خود را با استفاده از شماره تلفن ، ایمیل یا چیز دیگری که هنگام ایجاد حساب کاربری خود با استفاده از مقاله تنظیم مجدد رمز عبور Gmail ایجاد کرده اید ، مجدداً تنظیم کنید.

مرحله اول: ورود به اکانت جیمیل(Gmail)

برای شروع کار ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه ورود به اکانت گوگل هدایت شوید و سپس آدرس جیمیل و رمز فعلی را در فرم ورود وارد کرده و وارد اکانت خود شوید.

 ورود به اکانت گوگل

در این مرحله فرم ورود به گوگل نمایش داده می‌شود که باید ابتدا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی بعدی کلیک کنید.

عوض کردن رمز gmail

سپس باید گذرواژه Gmail فعلی خود را وارد کرده و دکمه ورود به سیستم را فشار دهید. اگر تأیید صحت دو مرحله ای را از Google فعال کرده باشید ، این دکمه به عنوان مرحله بعدی ظاهر می شود ، جایی که یک کد ورود به سیستم ۶ رقمی حساب Gmail به شماره شما ارسال می شود. در غیر این صورت دکمه ورود به سیستم نمایش داده می شود.

نحوه عوض کردن رمز جیمیل

مرحله دوم: ورود به صفحه تغییر رمز Gmail

پس از ورود به سیستم با موفقیت در حساب خود ، باید به صفحه مدیریت حساب بروید و گذرواژه خود را از برگه تغییر رمز عبور Google تغییر دهید. برای انجام این کار ، روی دکمه زیر کلیک کنید تا مستقیماً به صفحه تنظیم مجدد رمز عبور Gmail منتقل شوید.

 تغییر رمز جیمیل

حال همانطور که در تصویر می‌بینید صفحه تغییر رمز جیمیل(change password gmail) به شما نمایش داده خواهد شد. در این مرحله باید رمز دلخواه خود را به ترتیب در هر دو فیلد وارد کنید و روی دکمه Change Password کلیک کنید تا رمز جیمیل شما تغییر پیدا کند.

عوض کردن رمز جیمیل فراموش شده

باز هم ، برای افزایش امنیت حساب Google خود ، حتماً حداقل هر سه ماه یک بار رمز خود را به صورت دوره ای تغییر دهید ، بنابراین اگر فعالیت مشکوکی در حساب شما رخ دهد و کسی قصد هک کردن حساب Gmail شما را داشته باشد ، موفق نخواهند شد.

آموزش تغییر رمز جیمیل در گوشی

تاکنون امکان تغییر گذرواژه Gmail فقط در نسخه وب وجود داشت و تغییر رمز Gmail بدون استفاده از مرورگر امکان پذیر نبود. به همین دلیل گیمرهایی که می خواستند رمز عبور Gmail Clash خود را تغییر دهند گاهی با این مشکل روبرو می شوند.

از زمان ظهور دستیار هوشمند Google ، امکان تغییر رمز ورود به حساب Gmail شما با کمک این دستیار هوشمند فراهم شده است. برای این کار ابتدا برنامه Gmail را باز کرده و مطابق تصاویر زیر با جارو کردن منوی سمت راست ، روی گزینه Settings کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات برنامه هدایت شوید.

سپس ، در صفحه تنظیمات ، اگر چندین حساب Google دارید ، حساب Gmail را که می خواهید رمز ورود آن را تغییر دهید انتخاب کنید. تصاویر را از چپ به راست مرتب کنید.


نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ ویندوز ۱۰

نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ ویندوز ۱۰ موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم و لیست بهترین نرم افزارها رو معرف کنیم.

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) – Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows
 

نرم افزار Apowersoft Screen Recorder یکی از برنامه های ضبط فیلم از دسک تاپ ویندوز است.

 

این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده است که می تواند برای ضبط تصاویر و فیلم ها از روی صفحه و ضبط همزمان صدای فعالیت ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

Apowersoft Screen Recorder به شما امکان ضبط فیلم در قالب های مختلف ویدیویی را نیز می دهد. با استفاده از مبدل داخلی برنامه ، می توانید فایل های ویدیویی ضبط شده را به AVI ، MP4 ، FLV ، SWF و سایر فرمت های رایج بدون از دست دادن کیفیت تبدیل کنید.

 

در زیر می توانید عکس هایی از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل می توانید آخرین نسخه را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) - Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) - Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) - Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows

مهمترین ویژگی های نرم افزار Apowersoft Screen Recorder Pro:
– با فشار دادن کلید ضبط را از روی صفحه شروع کنید
– ضبط فیلم و صدا نامحدود
– امکان ضبط صدای سیستم و میکروفون
– امکان عکسبرداری از محیط و برنامه های ویندوز
– قابلیت تبدیل فیلم به فرمت های مختلف
– مناسب برای ساخت فیلم های آموزشی

کپی کردن پست در اینستاگرام

فیلتر کردن

درباره پست با زیرنویس بنویسید.
کتیبه ها

پست ها را در اینستاگرام ذخیره کنید

آموزش کپی کردن پست در اینستاگرام

ساده ترین راه برای ذخیره پست اینستاگرام خود استفاده از سایت و برنامه خود است. ابتدا باید عکس ، فیلم یا IGTV را ذخیره کنید و سپس آنها را در صفحه خود ارسال کنید. سریعترین راه برای بارگیری پست از اینستاگرام استفاده از سایت DownloadGram است.

از سایت DownloadGram استفاده کنید
پستی را که می خواهید بارگیری کنید باز کنید. در گوشه سمت راست بالای پست ، در بخش سه نقطه ، روی گزینه کپی پیوند کلیک کنید.

پیوند کپی شده را در کادر قرمز جایگذاری کنید و پرونده را بارگیری کنید.

پست را در اینستاگرام کپی کنید

اگر می خواهید درباره ذخیره پست های اینستاگرام از همه چیز مطلع شوید ، لینک دانلود از اینستاگرام را وارد کنید و این مقاله را بخوانید.

زیرنویس را در اینستاگرام کپی کنید
بسیاری از مردم فکر می کنند که بهترین راه برای کپی کردن عنوان در اینستاگرام استفاده از یک برنامه است. اما اینطور نیست! راه های ساده تری وجود دارد.

برای کپی برداری عنوان از اینستاگرام استفاده کنید. پیوند ارسال را از برنامه Instagram کپی کنید و آن را در صفحه مرورگر خود جستجو کنید.
فقط مطمئن شوید که بررسی کنید وارد سیستم حساب Instagram خود شده اید یا خیر.

زیرنویس در گپ

هرچه جلوتر می روید ، گفتگوی دوستتان شادتر می شود …
در این مقاله سعی کردم هر آنچه را که برای بازپخش مجدد نیاز دارید برای شما بنویسم. اگر س anyال یا مشکلی دارید ، می توانید با تیم Videogram تماس بگیرید یا در زیر این مقاله برای ما نامه بنویسید.

دلایل کاهش فالوور اینستاگرام چیست؟

دلایل کاهش فالوور اینستاگرام چیست؟

یکی از اشتباهاتی که برخی مشاغل هنگام مدیریت اینستاگرام مرتکب می شوند ، ایجاد محتوای تبلیغاتی است. منظور از محتوای تبلیغاتی این است که شرکت ها فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنند و این پست ها برای مصرف کنندگان کاربرد چندانی ندارد. به شرطی که کاربران یک صفحه اینستاگرام را دنبال کنند تا از مطالب مفید و ارزشمند آن استفاده کنند! دقیقاً همین امر منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام در برخی مشاغل می شود.

قطره ای از دنبال کنندگان اینستاگرام

البته الگوریتم های جدید اینستاگرام همچنین به دنبال حذف فالوئرهای غیر تعاملی هستند. به عبارت دیگر ، اگر پیروانی در صفحه شما باشد که پست شما را دوست نداشته باشد یا برای شما نظر ارسال کند ، آن را حذف می کند. اما منظور ما این است که صفحه شما به تازگی از کاربران غرق شده است ، که بازاریابی تجاری را با مشکل مواجه می کند.

براساس آزمایشات انجام شده و س theالات پاسخ داده شده توسط کاربران ، مشخص شد که بیشتر کاربران به دلیل خاصی صفحه شما را دنبال می کنند! اما این بدان معنا نیست که آنها برای همیشه پیروان شما باقی خواهند ماند. در واقع ، کاربران به دنبال محتوای ارزشمند هستند و اگر صفحه شما محتوای مفیدی برای کاربران نداشته باشد ، شما را لغو می کنند. مهمترین دلیل کاهش صفحات این برند این است که آنها فقط در تولید محتوای تبلیغاتی تلاش می کنند و انتظار دارند فروش آنها افزایش یابد. نتیجه دقیقاً برعکس است و منجر به کاهش تعداد دنبال کنندگان صفحه می شود.

اگر تعداد پست ها را به کیفیت آن ترجیح دهید ، با افت فالوور اینستاگرام روبرو خواهید شد!

مسئله بعدی که برخی از مشاغل از آن چشم پوشی می کنند کیفیت محتوا است. بسیاری از صفحات فقط به دنبال کمیت هستند و می خواهند کاربرانشان همیشه با پست های جدید روبرو شوند! اگرچه کیفیت پست ها برای کاربران بسیار مهمتر است و بدون ارسال پست های با کیفیت ، شما نمی توانید پیروان خود را حفظ کنید و در آینده آنها را افزایش دهید. به عنوان مثال ، صفحاتی که روزانه ۳ پیام در صفحه خود ارسال می کنند ، ممکن است به خوبی صفحاتی که هفته ای یک بار منتشر می کنند ، نباشد!

انواع هشتگ در اینستاگرام و مارک تجاری به ما کمک می کند

اگر می خواهید فالوور خود را حفظ کنید و نمی خواهید با مشکل از دست دادن فالوور در اینستاگرام مواجه شوید ، پیشنهاد می کنم کیفیت را در مرحله اول و کمیت را در مرحله بعدی در نظر بگیرید. البته این به معنای طولانی بودن فاصله زمانی بین دو پست شما نیست ، بلکه شما پست های خود را در فواصل کوتاه منتشر می کنید. به عنوان مثال ، ۳ بار در هفته پست های با کیفیت و ارزشمند ایجاد کنید تا بتوانید به افزایش فالوورهای اینستاگرام خود کمک کنید.

همچنین ، پست های شما باید کاملاً مربوط به صفحه باشد! به عنوان مثال ، یک صفحه فروش موبایل نباید شامل پست های طنز یا سیاسی باشد. این پست ها ممکن است تعامل خوبی داشته باشند ، اما در نهایت منجر به مارک تجاری و افزایش فروش شما نخواهد شد!

چه پست هایی کاربران را آزار می دهد؟

Sprout Social به طور واضح سوالات خود را از کاربران می پرسد تا بفهمد کدام پست ها کاربران را آزار می دهد و کدام یک را دوست دارند! نتیجه به شرح زیر بود:

 

طبق نتایج این مطالعه ، بدترین پست هایی که باعث عصبانیت مصرف کنندگان می شود پست های تبلیغاتی است. به زبان ساده ، صفحاتی که بیشتر محتوای تبلیغاتی دارند محبوبیت زیادی در بین کاربران ندارند! این مورد توسط ۶۰٪ از مصرف کنندگان تأیید می شود.

مورد دیگری که باعث تحریک مصرف کنندگان می شود اصطلاحات اصطلاحات معاصر است. مارک های معتبر همیشه به طور رسمی صحبت می کنند و در پست های خود اصطلاحات اصطلاحی و غیر رسمی جایی ندارند.