لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

میکروفون یقه ای

خرید میکروفون یقه ای موضوعی است که می خواهیم در این مقاله بررسی کنیم و بهترین میکروفون های یقه ارزان و با کیفیت را ارائه دهیم. اگر به دنبال میکروفون با یقه تلفن و یقه میکروفون برای ضبط صدا با کیفیت هستید ، این مقاله را بخوانید. از دست ندهید.

آنچه در این مقاله می خوانید: نمایش دهید
راهنمای خرید بهترین میکروفون یقه
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید فیلم های آموزشی ضبط کنید یا می خواهید پادکست ضبط کنید ، می توانید با خرید میکروفون یقه ای به راحتی تمام مشکلات خود را برطرف کنید.

اندازه این نوع میکروفون بسیار کوچک است و به راحتی می توان آن را روی یقه نصب کرد ، به همین دلیل به آن میکروفون یقه ای می گویند. کار با این میکروفون بسیار آسان است و به راحتی می توانید آن را به تلفن همراه خود متصل کنید.

راهنمای خرید بهترین میکروفون یقه

یک گزینه جالب این است که می توان از این نوع میکروفون ها برای ضبط فیلم و پادکست با تلفن همراه نیز استفاده کرد. البته بهتر است بدانید که کیفیت ضبط برای گوشی های مختلف متفاوت است ، بهترین تلفن همراه در این زمینه سامسونگ است.

اگر می خواهیم میکروفون های یقه را دسته بندی کنیم ، باید آنها را به دو دسته میکروفون های سیمی یقه ای و میکروفون های بی سیم یقه ای تقسیم کنیم.

برای ضبط صدا میکروفون یقه دار بخرید
خرید میکروفون یقه برای ضبط صدا یکی از نگرانی های افرادی است که قصد ارائه فیلم برای ارائه محصولات یا فیلم های آموزشی را دارند ، بنابراین بهتر است هنگام خرید میکروفون یقه که هر میکروفون است بسیار مراقب باشید برای محیط خود طراحی شده است. و نمی توانید از میکروفن استودیوی فضای باز غیر آکوستیک استفاده کنید.

مزایای استفاده از میکروفن یقه برای دستگاه های تلفن همراه چیست؟
اگر لازم است مزایای میکروفن با یقه موبایل را در نظر بگیریم ، باید یقه این میکروفون را در دستور کار خود قرار دهیم. این نوع میکروفون به پایه نیاز ندارد و به هیچ وجه دست و پا گیر نیست و به راحتی با یک براکت فلزی روی یقه نصب می شود و می توانید به راحتی از این میکروفون استفاده کنید ، گزینه دوم این نوع میکروفون برای ساخت گیره برای ورود به یک محصول طراحی ساخته شده

انواع، موارد مصرف، عوارض و مقدار مصرف زینک ZINC


زینک,مصرف زینک,Zinc

مصرف زینک

 

روی

zinc 

روی یک ریز مغذی ضروری است که تقریباً برای همه جنبه های سلامتی شما بسیار مهم است.

 

بعد از آهن به عنوان فراوانترین ماده معدنی کمیاب در بدن شما است.

 

از مکمل های روی که به اشکال مختلف موجود است ، اغلب برای درمان مجموعه ای از بیماری ها استفاده می شود.

 

تحقیقات نشان می دهد که این ماده معدنی عملکرد ایمنی بدن را تقویت می کند، سطح قند خون را تثبیت می کند و به سلامت پوست ، چشم و قلب شما کمک می کند.

 

انواع مکمل های روی

هنگام انتخاب مکمل روی ، احتمالاً متوجه خواهید شد که انواع مختلفی وجود دارد.

 

این اشکال مختلف روی به روش های مشخصی بر سلامتی تأثیر می گذارد.

 

در اینجا به چند مورد که ممکن است در بازار پیدا کنید اشاره می کنیم:

زینک گلوکونات: (مثل زینک پلاس) به عنوان یکی از رایج ترین فرم های روی می باشد. گلوکونات روی اغلب در درمان های سرماخوردگی ، مانند قرص های لوزی و اسپری بینی استفاده می شود 

 

زینک استات: مانند گلوکونات روی ، استات روی نیز اغلب برای کاهش علائم و تسریع بهبودی به قرص های سرماخوردگی اضافه می شود 

 

زینک سولفات: (مثل یونی زینک) نشان داده شده است که سولفات روی علاوه بر جلوگیری از کمبود روی ، از شدت آکنه نیز می کاهد

 

پیکولینات روی: برخی تحقیقات نشان می دهد که بدن شما ممکن است این فرم را بهتر از انواع دیگر روی ، از جمله گلوکونات روی و سیترات روی ، جذب کند

 

اوروتات روی: این فرم به اسید اروتیک و یکی از رایج ترین انواع مکمل های روی در بازار می باشد 

 

سیترات روی: یک مطالعه نشان داد که این نوع مکمل روی به اندازه گلوکونات روی جذب می شود اما طعم تلخ و جذابیت کمتری دارد 

 

با این حال، اگر بتوانید کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید ، پیکولینات روی ممکن است بهتر جذب شود.

 

با این حال، به خاطر داشته باشید که اسپری های بینی حاوی روی با از بین رفتن بویایی ارتباط دارند و باید از آنها اجتناب شود .

 

مزایای بالقوه

روی برای بسیاری از جنبه های سلامتی حیاتی است و با مزایای مختلفی همراه است.

 

ممکن است عملکرد ایمنی را بهبود بخشد

بسیاری از داروهای بدون نسخه و داروهای طبیعی به دلیل توانایی آن در تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن و مقابله با التهاب ، از روی استفاده می کنند.

 

یک بررسی از هفت مطالعه نشان داد که روی شامل 80-92 میلی گرم روی ممکن است مدت زمان سرماخوردگی را تا 33 درصد کاهش دهد 

 

روی همچنین ممکن است به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کند ، به کاهش التهاب و محافظت در برابر بیماری های مزمن ، مانند بیماری های قلبی ، سرطان و دیابت کمک می کند 

 

یک مطالعه بر روی 50 فرد مسن نشان داد که مصرف 45 میلی گرم گلوکونات روی به مدت یک سال باعث کاهش چندین نشانگر التهاب و کاهش دفعات عفونت می شود 

 

کمک به کنترل قند خون

روی به نقش خود در کنترل قند خون و ترشح انسولین بسیار مشهور است. انسولین هورمونی است که مسئول انتقال قند از جریان خون به بافتهای شما است

 

برخی تحقیقات نشان می دهد که روی می تواند به ثابت نگه داشتن سطح قند خون کمک کرده و حساسیت بدن شما به انسولین را بهبود بخشد.

 

یک بررسی گزارش داد که مکمل های روی در افزایش کنترل کوتاه مدت و بلند مدت قند خون در افراد دیابتی موثر هستند 

 

تحقیقات دیگر نشان می دهد که روی می تواند به کاهش مقاومت به انسولین کمک کند ، که می تواند توانایی بدن شما را برای استفاده موثر از انسولین برای حفظ سطح طبیعی قند خون بهبود بخشد

 

کمک به درمان آکنه 

مکمل های روی اغلب برای تقویت سلامت پوست و درمان بیماری های شایع پوستی مانند آکنه مورد استفاده قرار می گیرند 

نشان داده شده است که سولفات روی به ویژه برای کاهش علائم آکنه شدید بسیار مفید است 

 

یک مطالعه 3 ماهه بر روی 332 نفر نشان داد که مصرف 30 میلی گرم روی در درمان آکنه های التهابی موثر است .مکمل های روی اغلب نسبت به سایر روش های درمانی ارجحیت دارند زیرا ارزان ، موثر و با عوارض جانبی بسیار کمتری همراه هستند

 

کمک به سلامت قلب 

بیماریهای قلبی یک مشکل جدی هستند و تقریباً 33٪ از مرگ و میر در سراسر جهان را تشکیل می دهند 

 

برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف روی ممکن است چندین عامل خطر بیماری قلبی را بهبود بخشد و حتی ممکن است سطح تری گلیسیرید و کلسترول را کاهش دهد.

 

بررسی 24 مطالعه نشان داد که مکمل های روی به کاهش سطح کلسترول کل و LDL و همچنین تری گلیسیرید خون کمک می کنند ، که به طور بالقوه می تواند در جلوگیری از بیماری های قلبی کمک کند 

 

علاوه بر این ، یک مطالعه در 40 زن جوان نشان داد که مصرف روی با فشار خون سیستولیک ارتباط دارد .

 

تحقیقات دیگر نشان می دهد که سطح پایین روی سرم ممکن است با خطر بیشتری برای بیماری عروق کرونر قلب همراه باشد. 

 

جلوگیری از تخریب ماکولای چشم

دژنراسیون ماکولا یک بیماری شایع چشم است و یکی از اصلی ترین دلایل از دست دادن بینایی در سراسر کره زمین است .

15 علائم سرطان زنان که احتمالا آنها را نادیده می گیرند


سرطان تخمدان, علائم سرطان رحم و تخمدان

علائم سرطان رحم و تخمدان

 

علائم مهم سرطان زنان

برخی از مشکلات سلامتی و بیماری‌ها بین زنان و مردان مشترک هستند اما از سوی دیگر زنان مشکلات سلامتی مخصوص به خود را دارند که به موجب آنها نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای نیز هستند.

بسیاری از علائم سرطان، علائم بیماری های دیگر را تقلید می کنند ، بنابراین کنار زدن آنها به راحتی انجام می شود. نظر همه پزشکان این است که بدن خود را بشناسید و اگر دردی غیرمعمول یا تغییر دیگری مشاهده کردید که ادامه دارد و بدتر می شود ، به پزشک مراجعه کنید.

 

• خونریزی بعد از یائسگی

هر نوع خونریزی پس از یائسگی باید توسط پزشک ارزیابی شود. این ممکن است چیز مهمی نباشد اما می تواند نشانه هشدار دهنده اولیه سرطان رحم باشد. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) ، زنان مبتلا به تشخیص در مرحله 1 ، زمانی که سرطان شیوع نیافته است ، بقا پنج ساله 96 درصد است.

 

• زخم یا درد در دهان

تاول تبخالی که بهبود می یابد جای نگرانی نیست و همچنین دندان دردی که بعد از مراجعه به دندانپزشک برطرف نمی شود. اما اگر متوجه زخم هایی می شوید که بهبود نمی یابند ، دردی که به اطراف می چسبد ، لکه های سفید یا قرمز رنگ روی لثه یا زبان و هرگونه تورم یا بی حسی فک وجود دارد ، می تواند نشانه برخی از سرطان های دهان باشد. اگر علائم بیش از دو هفته ادامه داشت ، به پزشک مراجعه کنید.

 

• نفخ شکم

تقریباً هر خانمی نفخ شکم ، خصوصاً در زمان قاعدگی دارد. اما اگر بعد از اتمام چرخه مشاهده کردید که هنوز نفخ دارید یا به طور مداوم یبوست دارید ، این می تواند نشانه ای از سرطان تخمدان یا سرطان رحم باشد. اگر چند هفته گذشته باشد و بهتر نشوید ، این یک تغییر است. از یک دکتر بخواهید که از نزدیک بررسی کند. احساس سیری با وجود اشتهای کم، یکی دیگر از علائم رایج سرطان تخمدان است.

 

 دوره های غیرطبیعی یا درد لگن

عادت ماهیانه نامنظم برای خانمها غیرمعمول نیست ، اما اگر جریان شما ناگهان ماه به ماه بیشتر می شود ، اگر بین دوره های قاعدگی خونریزی دارید یا درد لگن دارید ، پزشک ممکن بخواهد سونوگرافی از طریق واژینال برای بررسی سرطان های رحم یا تخمدان انجام دهد. 

 

 سرفه مزمن

همه دچار سرماخوردگی می شوند و سرفه می کنند. اما اگر سرفه ای داشته باشید که سه هفته یا بیشتر طول بکشد و علائم دیگری نداشته باشید که معمولاً همراه با سرماخوردگی یا آلرژی هستند ، مانند گرفتگی بینی ، این می تواند نشانه اولیه سرطان ریه باشد. سرطان خون همچنین می تواند علائمی ایجاد کند که به نظر می رسد برونشیت یا سرماخوردگی قفسه سینه باشد. اگر سرفه شما متفاوت از سرفه معمولی باشد و همچنان ادامه داشته باشد یا کمی خون سرفه کنید ، این قابل توجه است.

 

سرطان تخمدان, علائم سرطان رحم و تخمدان

شایع ترین سرطان زنان

 

 درد معده یا حالت تهوع 

ناراحتی معده بسیار شایع است و به ندرت به معنای سرطان است. اگر درد مداوم معده دارید یا به طور ناگهانی و دائماً حالت تهوع دارید و بهتر نمی شود ، به پزشک مراجعه کنید. به نظر می رسد این مسئله به سادگی GERD (بیماری ریفلاکس معده) ، یا شاید ورم معده یا زخم باشد ، اما همچنین می تواند یکی از علائم سرطان لوزالمعده یا معده باشد. 

 

 تب مکرر یا عفونت

اگر شما معمولاً سالم هستید اما مکرراً دچار بیماری یا تب می شوید ، می تواند نشانه اولیه سرطان خون باشد. لوسمی سرطان خون است و بدن را به تولید سلولهای سفید خون غیر طبیعی تحریک می کند و با تضعیف سیستم ایمنی بدن توانایی مبارزه با عفونت را از بین می برد.

 

با تضعیف سیستم ایمنی ، توانایی های مبارزه با عفونت را در بدن از بین می برد. به علائم شبه آنفولانزا مانند احساس درد و تب توجه کنید که از بین نمی روند. تب ها پس از شروع سرطان شروع به بروز می کنند ، اما همراه با لرز ، تب ممکن است نشانه لنفوم باشد. 


راه پاک کردن لکه جوهر خودکار از لباس

راه پاک کردن لکه جوهر خودکار از لباس

 

وب سایت نازوب، بسیار پس آمده که جوهر خودکار پس بزند و لباس به ویژه جیب لباستان را جوهری کند به ویژه آقایان کارمند که دائم با خودکار سر و کار دارند.

 

مطمئنا با لکه ای از جوهر نمی توان لباس را دور انداخت در این بخش ما بهترین راه و ترفند برای پاک کردن جوهر خودکار از لباس را به شما آموزش میدهیم .

 

در مورد جوهر باید تا آنجا که ممکن است سریع عمل کرد. گرم کردن و خشک کردن شانس مقاومت آن را بالا می برد. در ادامه به راه کارهایی عملی برای پاک کردن لکه جوهر خودکار از لباس اشاره خواهیم کرد.

 

راه پاک کردن لکه جوهر خودکار از لباس

در خیلی از موارد هم اثر جوهر به صورت کامل از بین نمی رود. این مشکل برای بچه های دبستانی که روپوش ها و مقنعه های رنگ روشن استفاده می کنند بیشتر اتفاق می افتد. ما به شما یاد می دهیم که چگونه لباس های سفید و رنگی را از جوهر خودکار پاک کنید.

 

اگر جوهر کیف یا کاپشن چرم تان را کثیف کرده باشد با تافت یا الکل می توانید آن را از بین ببرید، فقط باید سریع اقدام کنید، قبل از آنکه لکه خشک شود.

 

اولین توصیه این است که زمان را برای شستن و از بین رفتن این لکه ها از دست ندهید، هر زمانی که متوجه لکه جوهر شدید اقدام به پاک کردنش کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

 

برای آقایان پس دادن جوهر خودکار به جیب لباس یا کت شان بسیار اتفاق می افتد. برای از بین بردن این لکه ها می توانید از شیر یا دوغ استفاده کنید.

 

به این صورت که قسمت جوهری لباس را داخل ظرف حاوی شیر یا دوغ قرار دهید و بگذارید 5دقیقه ای بماند و بعد آن را با آب، آبکشی کنید. اگر هنوز اثری از لکه باقی مانده بود، دوباره این کار را تکرار کنید تا جوهر کاملا از بین برود.

 

اگر لکه جوهر روی مبل افتاده باشد، محل جوهر را خیس کنید و روی آن نمک بریزید و با پارچه تمیزی محل را بمالید. می توانید مخلوط گلیسرین و آمونیاک را هم روی لکه بمالید و سپس با آب و پودر بشوید.

 

جوهر خودکار
از بین بردن لکه جوهرخودکار

اگر فرش تان به وسیله جوهر کثیف شده است می توانید روی آن کمی ماست بریزید و سپس ماست را با قاشق جمع کنید، این کار را چندبار تکرار کنید تا ماست جوهر را کاملا جذب کند. فراموش نکنید این دستور برای لکه تازه است.

 

برای لکه های کمی قدیمی می توانید یک قاشق غذاخوری سرکه را با یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی در 2فنجان آب گرم مخلوط کنید و یک دستمال تمیز یا یک اسفنج را درون محلول بزنید و روی لکه جوهر بکشید تا محلول جذب فرش شود، دوباره دستمال را روی لکه بکشید تا لکه از بین برود.

 

 

یک پارچه تمیز دیگر را با آب سرد خیس کنید و محل لکه را تمیز و سپس خشک کنید.


منبع:

آموزش از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید

گاهی برخی لباس ها با وجود شسشوی زیاد نیز هنوز جای عرق روی لباس می ماند و ظاهر زیبای لباس

از بین می رود .

 در این بخش به شما آموزش داده می شود که قبل از شستشو چگونه این لکه های عرق را از روی لباس

به ویژه رنگ سفید از بین برد.

 

زردی لکه عرق روی لباس مخصوصا در تابستان یکی از بدترین و سرسخت ترین لکه ها است.

 

پاک کردن لکه عرق لباس سفید

آموزش از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید

 

 

در اینجا چند راهکار برای پاک کردن لکه عرق روی لباس هایتان ارائه می دهیم. این راه حل ها واقعاً جواب داده اند. شما می توانید برای اطمینان، این راه حل ها را بر روی یک تکه پارچه انجام دهید.

 

 

پاک کردن لکه عرق با گوشت

قرار دادن گوشت یکی از این راه ها برای از بین بردن لکه عرق است. قبل از شستن لکه های عرق

لکه ها را مقداری مرطوب کنید و گوشت را روی لکه ها قرار دهید، سپس لباس را بشوئید.

 

 

از بین بردن لکه عرق با آسپرین

قبل از اینکه همه امیدتان را از لباس سفیدی که با عرق بدن زرد شده است از دست دهید

، این روش را امتحان کنید. پودر درون دو کپسول آسپرین را در نصف فنجان آب گرم حل کنید

و لکه های زرد را به مدت ۲ تا ۳ ساعت در محلول بگذارید.

 

 

پاک کردن لکه عرق با مایع ظرفشویی

به نسبت یک به ۲ از مایع ظرفشویی و آب اکسیژنه ترکیب کنید و لباس را به مدت یک ساعت در محلول قرار دهید.

 

 

ازبین بردن لکه عرق با نمک

 

آموزش از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید

 

نمک جادویی برای پاک کردن لکه های زرد عرق بدن برروی لباس ها دارد.

۴ قاشق غذاخوری نمک را در یک لیتر آب داغ حل کنید و با استفاده از اسفنج روی لکه ها آنقدر بمالید تا لکه ها محو شوند.

 

 

پاک کردن لکه عرق با لیمو

از هزینه های بالای خشک شویی برای پاک کردن این لکه ها دوری کنید.

لکه های زرد عرق به راحتی با محلول مساوی آبلیمو و آب از بین می رود.

 

پاک کردن زردی لکه عرق با سرکه

چند قطره سرکه مستقیماً بر روی لکه های زرد بریزید و بگذارید کاملاً سرکه به خورد لباس برود.

سپس آنرا بشوئید. همچنین می توانید لکه های عطر بروی لباس هایتان را با این روش از بین ببرید.

 

 

پاک کردن لکه زرد عرق با بکینگ پودر

 

آموزش از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید

 

یک خمیر با ۴ قاشق غذاخوری بکینگ پودر با ۱/۴ فنجان آب گرم درست کنید.

خمیر را روی لکه های زرد عرق لباس قرار دهید و بگذارید کاملاً به خورد لباس برود،

در حدود ۲ ساعت بعد وقتی که خمیر خشک شد، لباس را آبکشی کنید.

برای یقه لباس بهتر است موقع شستشو مقداری سرکه به آب آن اضافه کنید.

 

 

تمیز کردن لکه عرق با آمونیاک

لکه های عرق، خون و یا ادرار را می‌توان با محلول نسبتاً قوی آمونیاک و آب از بین برد.

لکه‌ها را با محلول آمونیاک مالش دهید و سپس آبکشی کنید

منبع:

http://www.nazweb.ir/220468-آموزش-از-بین-بردن-لکه-عرق-روی-لباس-سفید.html