لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

خردکن برقی چه مارکی خوبه؟ کوکینگ خوبه؟

خردکن برقی چه مارکی خوبه؟ خردکن ها از آن دسته از وسایلی در آشپزخانه ها محسوب می شوند که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، عده ای از خرد کن ها برای خرد کردن سبزیجات ها استفاده می کنند و عده ای هم هستند که برای خرد کردن خشکبار و ادویه جات ها از آنها استفاده می کنند حتی برخی هم هستند که با خرد کن ها نوشیدنی و یا اسموتی تهیه می کنند که ، خلاصه این که بگم براتون خردکن برقی کاربرد بسیار متنوعی دارد و جزو آن وسایلی به شمار می روند که چندین کار متفاوت را انجام می دهند ،پس چه بهتر است که برای خرید این محصول شگفت انگیز دست روی برترین برندها بگذاریم و بهترین مدل خرد کن را خریداری کنیم حال سوالی که وجود دارد این است که خردکن چه مارکی خوبه بخرم ؟


قطعا انتخاب بین انواع بهترین مارک خردکن برقی و مدل های خرد کن ها کار سختی خواهد بود بنابراین ما در اینجا قصد داریم تا بهترین مدل های خرد کن های برقی را برسی کنیم و به علاوه پرفروش ترین خرد کن ها را هم معرفی کنیم . پیشنهاد می کنم دیگر مطلب ما راجع به بهترین مارک سبزی خرد کن و بهترین مارک مخلوط کن را مطالعه کنید .


خردکن برقی چه مارکی خوبه 

بهترین مارک خردکن برقی در بازار چیست ؟

در پاسخ به سوال خردکن چه مارکی خوبه توصیه می کنم تا ابتدا بهترین مارک خردکن برقی را بشناسید و سپس با توجه به انتظاری که خودتان دارید و همچنین با توجه به مشخصات و ویژگی های بهترین مارک خرد کن برقی می توانید جواب سوال خردکن چه مارکی خوبه را به راحتی پیدا کنید .


خردکن کوکینگ مدل L3

خردکن کوکینگ مدل L3

یکی از بهترین مدل خرد کن برقی ها این نوع خرد کن از برند کوکینگ می باشد که به صورت 4 تیغه بوده و از تنظیمات سرعت هم برخوردار می باشد .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خردکن کوکینگ مدل L2

خردکن کوکینگ مدل L2

این مدل خرد کن دارای 3 عدد پره تیغه بوده و تنظیمات سرعت نیز دارد ، این برند انواع خردکن های خود را با رنگبندی های متنوع روانه بازار می کند .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خردکن مولینکس مدل DPA144

خردکن مولینکس مدل DPA144

یکی از خرد کن برقی ها با قدرت بالا این مدل خرد کن با توان مصرفی 1000 وات می باشد که ساخت کشور فرانسه بوده و دستگاهی کارآمد به شمار می رود.


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خردکن فلر مدل 501

خردکن فلر مدل 501

این نوع خرد کن برقی فلر دارای توان مصرفی 500 وات می باشد و ظرفی از جنس پیرکس که قابل استفاده درون ماشین ظرفشویی می باشد دارد .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

1. بهترین خردکن کوکینگ مدل L 02

قطعا یکی از پر طرفدار ترین خردکن ها متعلق به خردکن کوکینگ می باشد که در اینجا قصد داریم تا ان را بررسی کنیم . این مدل خردکن دارای تنظیمات سرعت می باشد و نحوه عملکرد و استفاده آن به صورت فشاری می باشد . این مدل خردکن دارای قابلیت توربو است و همزن نیز ندارد . جنس ظرف ان از پیرکس مقاوم و شفاف ساخته شده که دارای ظرفیتی به اندازه یک لیتر نیز می باشد . 4 تا تیغه های آن به صورت دو پره بوده و از جنس استیل ضد زنگ نیز ساخته شده است .


بهترین خردکن کوکینگ مدل L 02

خردکن کوکینگ ساخت کجاست ؟ خردکن کوکینگ خوبه ؟

در رابطه با این سوال باید بیان کنیم که اکثر افرادی که از این مدل خردکن کوکینگ استفاده کرده اند راضی بوده و خرید ان را به دیگر افراد نیز پیشنهاد می کنند . در پاسخ به سوال خردکن کوکینگ ساخت کجاست باید بیان کنیم که متاسفانه از کشور ساخت این برند اطلاعات چندان زیادی در دسترس نیم باشد . راستی خرد کن کوکینگ از قیمت بسیار متناسبی هم برخوردار می باشد .


2. بهترین خردکن برقی بوش مدل MMR08R2

قطعا همه خانم ها نام برند بوش را می شناسند ، بوش نام یک برند تولید کننده لوازم خانگی آلمانی است که برترین محصولات لوازم خانگی را روانه بازار می کند ، این مدل خرد کن از برند بوش یکی از برترین محصولات بوش می باشد که در اینجا آن را بررسی خواهیم کرد . این نوع خردکن تنظیمات سرعت ندارد و قابلیت توربو و قابلیت همزن ندارد ، خرد کن های بوش همراه با گارانتی 24 ماهه به فروش می رسد . در رابطه با وزن این نوع خرد کن باید بگوییم که وزن ان معادل 1.22 کیلوگرم است و بدنه آن از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده است . توان مصرفی این محصول 400 وات است که ظرفیت آن 0.8 لیتر است . برای شناخت بیشتر برند بوش توصیه می کنم تا مطلب بوش ساخت کجاست را مطالعه کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد