لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

اردو خوری چیست؟

اردو در واقع جز پیش غذا‌ها می باشد ولی برای پذیرایی اصلی در مهمانی‌ها هم می‌توانید از این نوع غذا‌ها استفاده کنید. اردو از کلمه فرانسوی hors d'oeuvre گرفته شده و به شکل ordev تلفظ می‌شود و معادل آن در انگلیسی apetizer یعنی پیش غذای اشتها برانگیز می‌باشد، که بر اساس ذائقه در کشور‌های مختلف بسیار متفاوت است. اردو‌ها غذا‌های کم حجمی هستند که معمولا پیش از غذای اصلی سرو می‌شوند. اگر بخواهیم غذایی شبیه به اردو نام ببریم، فینگر فود بسیار شبیه اردو است. اندازه این پیش غذا‌ها کوچک است و با استفاده از چنگال های مخصوص یا با دست، خورده می شود.


اردو ها و فینگر فود‌ها چند خصوصیت مثبت دارند که برای پذیرایی بسیار مناسب هستند: برای مثال طرز تهیه آنها بسیار آسان است، اصلا لازم نیست رسپی جستجو کنید، کافیست تصاویر فینگر فود‌ها را با دقت نگاه کنید تا متوجه بشوید چگونه درست شده‌اند.


خرید اردو خوری چیست؟


یکی دیگر از خصوصیت ارد‌وها این است که رنگارنگ هستند و میز پذیرایی را بسیار زیبا می‌کنند. از طرفی چون حجم کمی دارند هم به عنوان غذا‌های اشتها آور به کار می‌روند هم برای افرادی که به رژیم‌های سالم پایبند هستند، کمک می‌کنند که در وعده غذایی کم حجمی سیر شوند.


مواد اولیه اردو‌ها و فینگرفود‌ها بسیار متنوع است: سبزیجات، میوه‌ها، مغز‌ها، می توانند برای تهیه انواع پیش غذا‌ها به کار بروند.


ظرف اردو خوری چیست؟

اردو‌ها و فیگر فود‌ها اغلب همراه با سس سرو می شوند و به خاطر همین، لازم است که ظروف مخصوص اردو خوری استفاده کنید. همچنین این ظروف، ظاهر زیبای غذا را چند برابر می کنند.


اردوخوری چیست


چگونه انواع میز یا سفره غذا را با اردوخوری تزیین کنیم؟

انواع مختلفی از اردو خوری‌ها وجود دارد، مانند اشکال حلزونی، چند تکه و غیره همچنین جنس اردوخوری‌ها با هم متفاوت است. با توجه به نوع اردو، باید ظرف مناسب را برای آن انتخاب کنید. در ادامه مطلب تصاویر مختلفی از اردو‌ها ببینید و ایده های جدید پیاده کنید.


اردوخوری چشمگیر


جنس‌های مختلف ظرف اردوخوری‌

چون از ظروف اردوخوری در میز پذیرایی استفاده می‌شود، طراحی این ظروف زیبا و ظریف است. در بازار جنس سرامیک، چینی و بامبو برای اردوخوری وجود دارد. در تصاویر زیر می‌توانید انواع جنس‌های آن را ببینید.


استند گلدان چیست و انواع آن کدام است؟

استفاده از گل و گیاه در خانه، محل کار یا هر جای دیگر به یکی از محبوب ترین لوازم جانبی برای زیبایی و تهویه مطبوع در داخل این مکان تبدیل شده است، اما ممکن است به دلیل کمبود جا قادر به چیدن همه گلدان ها نباشید. و از همه گل های خود استفاده کنید. استند گل یکی از بهترین و زیباترین راه حل هاست که می توانید متناسب با سلیقه خود از هرجایی استفاده کنید. در ادامه ای مطلب با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید استند گلدان و با پرفروش ترین استند های گلدان آشنا شویم.


استندهایی در طرح ها و انواع مختلف برای چیدمان های مختلف وجود دارد. در این مطلب ما با معرفی انواع استندها، طرح ها و نکات مختلفی که باید هنگام خرید استند گلدان در نظر داشته باشید به زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون شما کمک خواهیم کرد.


انواع استند گلدان


استند گل و گلدان چیست ؟


استندها قفسه هایی ساخته شده از فلز یا چوب هستند و برای قرار دادن گلدان ها روی آنها استفاده می شود که در انواع، اندازه ها و شکل های مختلف موجود است. این یکی از لوازمی ارزان است که اگر کمی نجاری بلد باشید، خودتان می توانید جایگاه زیبایی بسازید. این وسیله ابزاری کاربردی برای مدیریت گلدان است زیرا چیدمان آشفته و منفرد گلدان ها را مرتب می کند و خانه را مرتب و چشم نواز می کند.


استند ها را در چه مکانی قرار دهیم؟


هر چند استند گل نقش یک المان دکوراتیو را در منزل به عهده دارد اما مکان قرارگیری آن باید از شرایط لازم جهت رشد گیاه برخوردار باشد. گیاهان آپارتمانی سایه دوست به نور زیاد احتیاج ندارند اما سایر گل ها و گیاهان باید از نور طبیعی برخوردار باشند.


اول از همه شما می توانید با توجه به سلیقه خود جای آن را در خانه تعیین کنید. اما معمولاً چون گلدان روی پایه است و گلها به هوای تازه و نور خورشید احتیاج دارند ، بهتر است نزدیک پنجره باشند.


علاوه بر تامین نور، مواردی نظیر میزان رطوبت و تهویه هوا نیز باید مورد توجه قرار گیرند. در کل بهترین مکان نگهداری از استند فضای کنار پنجره است. اگر استند شما برای نگهداری گیاهان آپارتمانی کم نور استفاده می شود هیچ نگرانی در مورد مکان قرارگیری آن نداشته باشید.


زیباترین مدلهای استند گل و گلدان


از مکان های متداول دیگری که می توانید استندها را در آن قرار دهید می توان در گوشه خانه، کنار تخت، تلویزیون، راهروها و با توجه به مبلمان خانه خود با توجه به اندازه و فضای قابل استفاده بین مبل ها استفاده کرد. همچنین می توانید گلدان های تزئینی و نفیس خود را با استند مدیریت کنید.


با استفاده از استند گل به راحتی می توانید قناسی های خانه را پر کنید و بر جذابیت فضا بیفزائید.


آشنایی با انواع استند ها موجود در بازار


در این قسمت از مطلب با انواع استندها آشنا میشویم تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. البته پیشنهاد ما این است که این وسیله تزئینی را با سایر عناصر تزئینی که در خانه دارید ست کنید و یا بر اساس آنها انتخاب کنید.


استند چوبی


با توجه به اینکه وجود وسایل دکوراتیو چوبی در منزل باعث ایجاد بافتی گرم می شوند و ترکیب گل و گیاهان با وسایل چوبی فضایی طبیعی ایجاد می کند می تواند انتخابی عالی باشد. گفتنی است قیمت این مدل با توجه به چوبی که در ساخت از آن استفاده می کنند متغییر است.


استند گلدان چوبی


لیست جدیدترین مدلهای استند گلدان برای دکوراسیون خانه و آشپزخانه


استند نردبانی


از جمله دلایل محبوبیت این مدل استند فضای کمی است که اشغال می کند آن هم به دلیل طراحی نردبانی شکل آن است، همچنین به اندازه کافی جا برای گلدان ها وجود دارد که می توان به راحتی چیدمانی متفاوت ایجاد کرد.


استند گلدان نردبانی و پله ای


استند فلزی


استند فلزی به دلیل مقاوت خاص آن و همچنین فلز ضد زنگی که در تولیدش استفاده می کنند مورد پسند عامه ی مردم است.


استند پایه هندسی


به دلیل طراحی هندسه ی که در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته می شوند زیبایی خاصی داشته و مناسب دکوراسیون های مدرن است.


استند گلدان پایه هندسی


خرید اینترنتی شیک ترین و زیباترین استند های گل و گلدان با قیمت ارزان


استند دیواری


این مدل استند بیشتر برای افرادی که کمبود فضا دارند قابل استفاده است. زیبا، منظم، کاربردی، از مزایای این مدل استند است، که می تواند به خرید بهترین استند گلدان شما تبدیل شود.


استند گلدان دیواری


استند پازلی


این مدل استند از طبقه هایی تشکیل شده که ترکیبی همانند پازل دارند البته که فضای زیادی را اشغال می کند و مناسب ترین گزینه برای چیدمان گل های بلند است.


راهنمای خرید شکلات خوری

خرید شکلات خوری طرح درشکه با وزن 4400 گرم و ابعاد 50 در 18 در 22 سانتی‌متر است. جنس این شکلات‌خوری از برنج و شیشه است. اسب‌ها و گاری آن از برنج و جنس ظرف شکلات خوری آن از شیشه است. به گونه‌ای طراحی شده است که دارای قابلیت جداشدن اسب‌ها و گاری است. این محصول علاوه بر این که به‌عنوان شکلات‌خوری مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان دکوری نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

اسب‌های این شکلات خوری توسط یک زنجیر ظریف به هم متصل شده‌اند و زنجیرها هم توسط یک قلاب محکم به درشکه وصل شده‌اند، استحکام این قلاب سبب شده است که این مجموعه کاملا یکپارچه به‌نظر بیاید.

شکلات خوری کد 6p-1
شکلات خوری کد 6p-1

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

شکلات خوری برنجی بسیار زیبا ساخت کشور هندوستان است. استحکام و وزن مناسب کار جز ویژگی‌های مثبت محصول است.

ابعاد این محصول 10 در 20 در 19 سانتی‌متر است و حدود 700 گرم وزن دارد. علاوه بر جلا و درخشندگی فلز برنج، میناکاری بر روی این شکلات خوری نیز جلوه خیره کننده‌ای به آن داده است. این محصول زیبا می‌تواند به عنوان وسائل تزئینی در دکوراسیون شما بدرخشد و زیبایی محیط را دو چندان کند. این ظرف قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را ندارد.

شکلات خوری مدل نگین کد 1233
شکلات خوری مدل نگین کد 1233

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

 

شکلات خوری مدل نگین با ابعاد 23 در 15 در 15 و وزن 590 گرم از جنس سرامیک است. این شکلات خوری سفید و طلایی بسیار زیبا دارای نگین‌های سفید است.

شکلات خوری مدل نگین، یک شکلات خوری پایه‌دار سرامیکی با یاقوت‌های زیباست، این محصول مناسب برای پذیرایی شکلات، گز، و... می‌باشد، کیفیت ساخت این محصول بالا و دارای جعبه شیک مناسب برای کادو دادن است.

 شکلات خوری مدل گنجشکی کد 592339
شکلات خوری مدل گنجشکی کد 592339

 



قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شکلات خوری مدل گنجشکی دارای ابعاد 16 در 20 در 15 سانتی‌متر است. جنس این شکلات‌خوری چینی است. دارای یک دسته بسیار زیبا همانند شاخه است. دارای دو عدد گنجشک بسیار بامزه و زیبا در کنار دسته است. 

وزن این محصول حدود 659 گرم است. مناسب برای هدیه دادن و استفاده به عنوان دکوری است.

شکلات خوری طرح نوازنده کد 05

شکلات خوری طرح نوازنده کد 05



  قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شکلات خوری طرح نوازنده در ابعادی که به ترتیب ارتفاع، طول و عرض 16، 5/15 در 5/22 سانتی‌متر است. این محصول از جنس چینی با تلفیقی از برنج است. ترکیب این دو با هم زیبایی دوچندانی به این شکلات خوری بخشیده است. 

وزن این محصول در حدود 1200 گرم است و درون این محصول گود بوده و مقدار بیش‌تری خوراکی درون آن‌جا می‌شود. لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید مدت زمان طولانی‌تری از این محصول استفاده کنید باید در شست‌وشو آن دقت کنید و به هیچ عنوان آن را داخل ماشین طرف‌شویی قرار ندهید و همین‌طور با مواد شوینده ملایم و اسفناج نرم آن را بشویید.
شکلات خوری گلدکیش طرح VERONA مدل GK398141

شکلات خوری گلدکیش طرح VERONA مدل GK398141

 

 قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شکلات خوری گلدکیش بسیار شیک و زیبا و با جنس چینی است. این شکلات خوری گود است و دارای دری بسیار زیبا و طرح‌دار .

وزن این شکلات خوری 750 گرم و ابعاد آن 7 در 14 در 15 سانتی‌متر است. این شکلات خوری قابلیت استفاده در ماکروفر را دارد.

شکلات خوری چشمه نور کد C2105/A
شکلات خوری چشمه نور کد C2105/A



قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شکلات خوری چشمه نور با آبکاری آنتیک و طرحی بسیار زیبا است. این شکلات خوری ابعادی 20 در 20 دارد. این محصول ترکیبی از برنج و کریستال است. به دلیل استفاده از برنج در این شکلات خوری وزن آن حدود 1700 گرم است. این شکلات خوری بسیار باکیفیت و زیباست.

شکلات خوری مویلار مدل پروانه
شکلات خوری مویلار مدل پروانه



 قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شکلات خوری مویلار مدل پروانه، دارای سطحی گود است و تهیه شده از جنس فلز است. حدود 900 گرم وزن دارد و ابعاد آن 8 در 5/21 است. این شکلات‌خوری دارای در با تزئیین کریستالی است.

 شکلات خوری کد 04


 

 قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این شکلات خوری با جنسی از برنج و کریستال دارای دو دستگیره و گود است. ابعاد این شکلات‌خوری به ترتیب ارتفاع، طول و عرض عبارتند از 35 در 5/24 در 5/15 سانتی‌متر. البته ارتفاع این شکلات‌خوری با احتساب در آن است.

به دلیل استفاده برنج در این محصول وزن آن حدود 2465 گرم است. درون این محصول گود است و مقدار خوراکی که می‌توان در آن جا داد بیشتر می‌شود. 

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید مدت زمان طولانی‌تری از این محصول استفاده کنید باید در شست‌وشو آن دقت کنید و به هیچ عنوان آن را داخل ماشین طرف‌شویی قرار ندهید و همین‌طور با مواد شوینده ملایم و اسفناج نرم آن را بشویید.

خرید تخت‌خواب‌شو

مزیت دیگر این نوع مبلمان این است که جابه‌جایی آن بسیار راحت است و  اگر مهمان داشته باشید می‌توانید به‌راحتی آن را جابه‌جا کرده و در اتاق مهمان قرار دهید تا از آن به‌عنوان تختخواب استفاده نماید به عبارتی این نوع تخت را لازم نیست حتماً در اتاق‌خواب نگهداری نمایید و می‌توان آن را در مکان‌های مختلف استفاده کرد.






وزن سبک مبل تخت خواب شو

یکی دیگر از مزایای مبلمان تختخواب‌شو وزن سبک آن است که باعث می‌شود به‌راحتی جابه‌جا شود و می‌تواند مورداستفاده افراد مختلفی مانند دانشجوها و مستأجرها قرار گیرد.


جنس این نوع مبلمان بسیار مرغوب است و از طول عمر بالایی برخوردار است چراکه به علت دوکاره بودن در ساخت آن از موادی مانند فوم سرد و اسکلت فلزی استفاده می‌نمایند بنابراین تشک آن تغییر شکل نداده و نشست نمی‌کند.


تشک قابل تعویض

یکی دیگر از مزایای مبل تختخواب‌شو این است تشک بسیاری از مدل‌های آن قابل تعویض است و درصورتی‌که از جنس یا طرح آن راضی نباشید می‌توانید آن را به‌راحتی تعویض نمایید.

دوکاره بودن خرید مبل تختخواب شو

مزیت دیگر این نوع مبل این است که دوکاره می‌باشد و هنگامی‌که تعداد مهمان‌های شما زیاد باشد و مبلمان کمی داشته باشید می‌توانید آن را در کنار مبلمان قرار داده و به‌عنوان یک مبل تک‌نفره یا کاناپه از آن استفاده نمایید.


ممکن است تصور کنید که مبل تختخواب تاشو نیز مناسب محیط کوچک است. اما باید گفت که مزیت مبل تختخواب‌شو بیشتر است چراکه تختخواب تاشو باید به دیوار نصب شود و اگر مستأجر باشید نمی‌توانید آن را به دیوار نصب کنید و همچنین کل فضای دیوار شمارا اشغال می‌کند اما مبل تختخواب‌شو نیازی به نصب ندارد و می‌توان آن را نیز جابه‌جا کرد.


?




مشاهده تمامی انواع مبل تختخواب شو 20 دکور

این مطلب توسط سایت 20 دکور جهت اطلاع شما از کاربری مبل تختخواب شو تهیه‌شده است. 20 دکور ارائه‌دهنده انواع وسایل دکوراسیون منزل، مبلمان و مبل‌های تخت خواب‌ شو ارزان است که دارای مدل‌های بسیار متنوع و جدید بوده و در ساخت این نوع مبلمان از مواد مرغوب و باکیفیتی مانند فوم سرد، بدنه فلزی، اسفنج مقاوم، پارچه مرغوب، مواد سبک و... استفاده می‌نمایند. برای دیدن مدل‌های متنوع و جدید مبل تختخواب‌شو به آدرس اینستاگرام و یا سایت 20 دکور مراجعه کرده و در صورت انتخاب مورد دلخواه آن را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید و هنگام خرید از تخفیف برخوردار شوید همچنین اگر هنگام ارسال مبلمان شما دچار شکستگی شود 20 دکور به‌راحتی آن را تعویض می‌نماید؛ بنابراین خریدی مطمئن و آسان را با 20 دکور تجربه خواهید کرد.


جاشمعی

انرژی مثبت را در فضای منزل تان به جریان بیاندازید! اما چگونه ؟ یکی از راه حل های پیشنهادی ما توجه به قوانین فنگ شویی است. برای مثال زمانی که خسته هستید و یا حالتی عصبی و نا خوشایند دارید، فنگ شویی فضای با نور کم را مناسب می داند. از طرفی برای ایجاد این فضا از نور آتش که یکی از عناصر چهارگانه طبیعت است، استفاده کنید تا به جریان انرژی مثبت کمک کند. به نظر شما بهترین گزینه برای عنصر آتش چیست؟ چیدانه با در نظر گرفتن فضاهای مختلف شمع را پیشنهاد می دهد.  بنابراین با راهنمای خرید همراه باشید تا انواع جاشمعی راببینید و برای ایجاد نور آتش در محیط از شمع استفاده کنید.

برای تهیه محصولات معرفی شده کافی است بر روی عکس مورد نظر کلیک کرده و به اطلاعات تماس فروشنده دسترسی پیدا کنید.

اشخاصی که از نور مستقیم لذت نمی برند، از جاشمعی های پایه دار استفاده کنند؛ تا نور در ارتفاعی بالاتر ساطع شود.