لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

دلایل کاهش فالوور اینستاگرام چیست؟

دلایل کاهش فالوور اینستاگرام چیست؟

یکی از اشتباهاتی که برخی مشاغل هنگام مدیریت اینستاگرام مرتکب می شوند ، ایجاد محتوای تبلیغاتی است. منظور از محتوای تبلیغاتی این است که شرکت ها فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنند و این پست ها برای مصرف کنندگان کاربرد چندانی ندارد. به شرطی که کاربران یک صفحه اینستاگرام را دنبال کنند تا از مطالب مفید و ارزشمند آن استفاده کنند! دقیقاً همین امر منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام در برخی مشاغل می شود.

قطره ای از دنبال کنندگان اینستاگرام

البته الگوریتم های جدید اینستاگرام همچنین به دنبال حذف فالوئرهای غیر تعاملی هستند. به عبارت دیگر ، اگر پیروانی در صفحه شما باشد که پست شما را دوست نداشته باشد یا برای شما نظر ارسال کند ، آن را حذف می کند. اما منظور ما این است که صفحه شما به تازگی از کاربران غرق شده است ، که بازاریابی تجاری را با مشکل مواجه می کند.

براساس آزمایشات انجام شده و س theالات پاسخ داده شده توسط کاربران ، مشخص شد که بیشتر کاربران به دلیل خاصی صفحه شما را دنبال می کنند! اما این بدان معنا نیست که آنها برای همیشه پیروان شما باقی خواهند ماند. در واقع ، کاربران به دنبال محتوای ارزشمند هستند و اگر صفحه شما محتوای مفیدی برای کاربران نداشته باشد ، شما را لغو می کنند. مهمترین دلیل کاهش صفحات این برند این است که آنها فقط در تولید محتوای تبلیغاتی تلاش می کنند و انتظار دارند فروش آنها افزایش یابد. نتیجه دقیقاً برعکس است و منجر به کاهش تعداد دنبال کنندگان صفحه می شود.

اگر تعداد پست ها را به کیفیت آن ترجیح دهید ، با افت فالوور اینستاگرام روبرو خواهید شد!

مسئله بعدی که برخی از مشاغل از آن چشم پوشی می کنند کیفیت محتوا است. بسیاری از صفحات فقط به دنبال کمیت هستند و می خواهند کاربرانشان همیشه با پست های جدید روبرو شوند! اگرچه کیفیت پست ها برای کاربران بسیار مهمتر است و بدون ارسال پست های با کیفیت ، شما نمی توانید پیروان خود را حفظ کنید و در آینده آنها را افزایش دهید. به عنوان مثال ، صفحاتی که روزانه ۳ پیام در صفحه خود ارسال می کنند ، ممکن است به خوبی صفحاتی که هفته ای یک بار منتشر می کنند ، نباشد!

انواع هشتگ در اینستاگرام و مارک تجاری به ما کمک می کند

اگر می خواهید فالوور خود را حفظ کنید و نمی خواهید با مشکل از دست دادن فالوور در اینستاگرام مواجه شوید ، پیشنهاد می کنم کیفیت را در مرحله اول و کمیت را در مرحله بعدی در نظر بگیرید. البته این به معنای طولانی بودن فاصله زمانی بین دو پست شما نیست ، بلکه شما پست های خود را در فواصل کوتاه منتشر می کنید. به عنوان مثال ، ۳ بار در هفته پست های با کیفیت و ارزشمند ایجاد کنید تا بتوانید به افزایش فالوورهای اینستاگرام خود کمک کنید.

همچنین ، پست های شما باید کاملاً مربوط به صفحه باشد! به عنوان مثال ، یک صفحه فروش موبایل نباید شامل پست های طنز یا سیاسی باشد. این پست ها ممکن است تعامل خوبی داشته باشند ، اما در نهایت منجر به مارک تجاری و افزایش فروش شما نخواهد شد!

چه پست هایی کاربران را آزار می دهد؟

Sprout Social به طور واضح سوالات خود را از کاربران می پرسد تا بفهمد کدام پست ها کاربران را آزار می دهد و کدام یک را دوست دارند! نتیجه به شرح زیر بود:

 

طبق نتایج این مطالعه ، بدترین پست هایی که باعث عصبانیت مصرف کنندگان می شود پست های تبلیغاتی است. به زبان ساده ، صفحاتی که بیشتر محتوای تبلیغاتی دارند محبوبیت زیادی در بین کاربران ندارند! این مورد توسط ۶۰٪ از مصرف کنندگان تأیید می شود.

مورد دیگری که باعث تحریک مصرف کنندگان می شود اصطلاحات اصطلاحات معاصر است. مارک های معتبر همیشه به طور رسمی صحبت می کنند و در پست های خود اصطلاحات اصطلاحی و غیر رسمی جایی ندارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد