لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام

پیام‌رسان تلگرام یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای بازار است. سرعت بالا، امنیت و راحتی در استفاده باعث شده تلگرام یکی از گزینه‌های اصلی افراد برای برقراری ارتباط باشد. اما یک مشکل اصلی تلگرام در ایران، مسدود بودن آن است؛ برای همین بسیاری از کاربران تلگرام به پیام‌رسان‌های دیگر کوچ کرده‌اند! این مورد تنها یکی از دلایل حذف اکانت تلگرام است! ممکن است شما برای دیلیت اکانت تلگرام دلایل دیگری داشته باشد. در این مطلب می‌خواهیم روش‌های حذف حساب تلگرام و حذف خودکار تلگرام یا دیلیت خودکار اکانت تلگرام (Account Self-Destruct) را آموزش دهیم و نکاتی را به شما بگوییم که قبل از پاک کردن اکانت تلگرام باید بدانید! روش‌های حذف تلگرام اگر تصمیم شما برای حذف اکانت تلگرام جدی است باید بدانید 2 روش برای این کار وجود دارد. تفاوت این دو روش در زمان حذف اکانت تلگرام است؛ اولین روش می‌تواند همین حالا شما را به هدفتان برساند و در دومین روش که به حذف خودکار تلگرام معروف شده است، شما تنها یک زمان را مشخص می‌کنید و تلگرام به صورت خودکار حساب شما را در آن تاریخ حذف می‌کند. قبل از اینکه این روش‌ها را توضیح دهیم بهتر است چند نکته مهم را مرور کنیم!


هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید


شماره تماس از سراسر کشور

(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)

9099070345

نکاتی که قبل از حذف اکانت تلگرام باید بدانید!

قبل از اینکه اکانت تلگرام خودتان را برای همیشه پاک کنید، بهتر است نکات مهم زیر را بدانید!


تمام اطلاعات شما بعد از دلیت اکانت تلگرام برای همیشه پاک می‌شود؛ از چت‌های خصوصی و گروهی و کانال‌ها تا فایل‌های دانلود شده و مخاطبین!

بعد از پاک کردن حساب کاربری تلگرام مجددا ثبت نام کنید، اطلاعات شما بازنمی‌گردد. در نتیجه اگر این اطلاعات برای شما مهم است از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

قبل از حذف اکانت تلگرام، از تمام اطلاعات خودتان را دانلود کنید.

شما بیشتر از 3 بار در هفته نمی‌توانید اکانت خود را حذف کنید. این محدودیتی است که تلگرام به دلایل امنیتی ایجاد کرده است و اگر آن را رعایت نکنید اکانت شما بلاک می‌شود. البته اگر این کار را زیاد انجام دهید ممکن است جرایم سنگین‌تری نیز شامل حالتان شود!

حالا که اطلاعات شما از پاک کردن اکانت تلگرام کامل شدف وقت آموزش حذف تلگرام است!


بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت‌انگیز صداها!


حذف اکانت تلگرام برای همیشه

قبل از هر چیز باید این نکته را بگوییم که دلیت اکانت تلگرام تنها از طریق سایت رسمی تلگرام امکان‌پذیر است و گزینه‌ای برای این کار در اپلیکیشن تلگرام وجود ندارد!  قبل شروع مراحل به صورت دستی، توجه داشته باشید راه‌های آسان‌تری هم برای این کار وجود دارد؛ ربات دیلیت اکانت تلگرام! با استفاده از این ابزارها می‌توانید اکانت تلگرام خود را با استفاده از کامپیوتر و به راحتی حذف کنید. تنها کافی‌ است از ربات دیلیت اکانت تلگرام استفاده کنید. این ابزار به‌طور خودکار به سایت رسمی تلگرام رفته و مراحل را به‌طور اتوماتیک و البته با هماهنگی شما انجام می‌دهد تا دیگر نیاز نباشد کلیه مراحل را خودتان به صورت دستی انجام دهید! اما اگر می‌خواهید خودتان تک تک مراحل را انجام دهید، طبق دستورالعمل زیر عمل کنید:


پس برای شروع کار به صفحه حذف اکانت تلگرام بروید. حالا شماره تلفنی که تلگرام شما روی آن فعال است را وارد کنید. دقت کنید که از فرمت درست ثبت شماره تلفن استفاده کنید؛ یعنی شماره را به‌صورت 989123456789+ وارد کنید. در ادامه دکمه آبی رنگ Next را بزنید.


سایت دیلیت اکانت تلگرام


حالا تلگرام یک کد تایید را برای تلگرام شما ارسال می‌کند. این کد فقط از طریق اپلیکیشن تلگرام ارسال می‌شود و امکان ارسال کد با SMS وجود ندارد.


پیام تایید حذف تلگرام


کد را کپی کنید و در سایت تلگرام آن را در کادر Confirmation code وارد کنید و در نهایت Sign in را بزنید.


دیلیت اکانت تلگرام


بعد از ورود به سایت تلگرام گزینه Delete Account را انتخاب کنید.


پاک کردن اکانت تلگرام


در صفحه جدید می‌توانید در بخش Why are you leaving? دلیل دیلیت اکانت تلگرام خودتان را بگوید. البته این گزینه اختیاری است. در ادامه Delete My Account را بزنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد