لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

خرید تخت‌خواب‌شو

مزیت دیگر این نوع مبلمان این است که جابه‌جایی آن بسیار راحت است و  اگر مهمان داشته باشید می‌توانید به‌راحتی آن را جابه‌جا کرده و در اتاق مهمان قرار دهید تا از آن به‌عنوان تختخواب استفاده نماید به عبارتی این نوع تخت را لازم نیست حتماً در اتاق‌خواب نگهداری نمایید و می‌توان آن را در مکان‌های مختلف استفاده کرد.






وزن سبک مبل تخت خواب شو

یکی دیگر از مزایای مبلمان تختخواب‌شو وزن سبک آن است که باعث می‌شود به‌راحتی جابه‌جا شود و می‌تواند مورداستفاده افراد مختلفی مانند دانشجوها و مستأجرها قرار گیرد.


جنس این نوع مبلمان بسیار مرغوب است و از طول عمر بالایی برخوردار است چراکه به علت دوکاره بودن در ساخت آن از موادی مانند فوم سرد و اسکلت فلزی استفاده می‌نمایند بنابراین تشک آن تغییر شکل نداده و نشست نمی‌کند.


تشک قابل تعویض

یکی دیگر از مزایای مبل تختخواب‌شو این است تشک بسیاری از مدل‌های آن قابل تعویض است و درصورتی‌که از جنس یا طرح آن راضی نباشید می‌توانید آن را به‌راحتی تعویض نمایید.

دوکاره بودن خرید مبل تختخواب شو

مزیت دیگر این نوع مبل این است که دوکاره می‌باشد و هنگامی‌که تعداد مهمان‌های شما زیاد باشد و مبلمان کمی داشته باشید می‌توانید آن را در کنار مبلمان قرار داده و به‌عنوان یک مبل تک‌نفره یا کاناپه از آن استفاده نمایید.


ممکن است تصور کنید که مبل تختخواب تاشو نیز مناسب محیط کوچک است. اما باید گفت که مزیت مبل تختخواب‌شو بیشتر است چراکه تختخواب تاشو باید به دیوار نصب شود و اگر مستأجر باشید نمی‌توانید آن را به دیوار نصب کنید و همچنین کل فضای دیوار شمارا اشغال می‌کند اما مبل تختخواب‌شو نیازی به نصب ندارد و می‌توان آن را نیز جابه‌جا کرد.


?




مشاهده تمامی انواع مبل تختخواب شو 20 دکور

این مطلب توسط سایت 20 دکور جهت اطلاع شما از کاربری مبل تختخواب شو تهیه‌شده است. 20 دکور ارائه‌دهنده انواع وسایل دکوراسیون منزل، مبلمان و مبل‌های تخت خواب‌ شو ارزان است که دارای مدل‌های بسیار متنوع و جدید بوده و در ساخت این نوع مبلمان از مواد مرغوب و باکیفیتی مانند فوم سرد، بدنه فلزی، اسفنج مقاوم، پارچه مرغوب، مواد سبک و... استفاده می‌نمایند. برای دیدن مدل‌های متنوع و جدید مبل تختخواب‌شو به آدرس اینستاگرام و یا سایت 20 دکور مراجعه کرده و در صورت انتخاب مورد دلخواه آن را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید و هنگام خرید از تخفیف برخوردار شوید همچنین اگر هنگام ارسال مبلمان شما دچار شکستگی شود 20 دکور به‌راحتی آن را تعویض می‌نماید؛ بنابراین خریدی مطمئن و آسان را با 20 دکور تجربه خواهید کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد