لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

بهترین زودپز برقی

سلام به همه شما همراهان همیشگی بلوط . این بار در این مقاله قصد داریم تا بهترین زودپزهای برقی بازار رو به شما معرفی کنیم. ولی قبل از اون به شما پیشنهاد میکنم که حتما مقاله نکات مهم خرید زودپز برقی را مطالعه نمایید. پیشنهاد بلوط: مطالعه مقاله نکات مهم خرید زودپز بهترین زودپز برقی تفاوت بهترین زودپز های برقی و معمولی اولین تصمیمی که باید هنگام خرید بهترین زودپز برقی بگیرید این است که یک زودپز معمولی می‌خواهید که روی شعله اجاق قرار می‌گیرد، یا یک زودپز برقی؟ هر دو نوع، غذا را در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به ظروف دیگر آماده می‌کنند اما تفاوت‌های مهمی با هم دارند:


استفاده از بهترین زودپزهای برقی به‌دلیل امکانات اتوماتیکی که دارند، راحت‌تر است. تایمر موجود در آن‌ها به شما این اجازه را می‌دهد زمان مورد نیاز برای پخت غذای‌تان را مشخص کنید و دیگر نگران سوختن آن نباشید. همچنین این زودپزها دما و فشار بخار را به‌طور خودکار تنظیم می‌کنند و دیگر لازم نیست نگران تنظیم دقیق شعله گاز باشید.


اما خودکار نبودن زودپزهای معمولی مزایایی هم دارد. مثلا می‌توانید قبل از بستن درب زودپز، مواد غذایی را در آن سرخ کنید یا تفت بدهید که انجام این کار در زودپزهای برقی دردسر دارد. نکته دیگر اینکه زودپزهای معمولی زودتر به نقطه‌ای می‌رسند که فشار بخار ایجاد می‌شود و به همین دلیل سرعت پخت‌وپز بیشتری دارند. همچنین بازه میزان فشار بخار در آن‌ها گسترده‌تر از زودپزهای برقی است و فشار بخار بیشتری هم می‌توانند تولید کنند که این موضوع هم روی بیشتر بودن سرعت آن‌ها اثرگذار است.


و اما نکته مهم دیگر اینکه زودپزهای معمولی دوام بیشتری هم دارند و سال‌ها می‌توانید بدون نگرانی از خراب شدن‌شان از آن‌ها استفاده کنید.


لیست بهترین زودپزهای برقی بازار

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L


از آنجایی که بهترین مارک جی پاس است لیست بهترین زودپز برقی را با برند جی پاس شروع میکنیم. زودپز برقی جی پاس Geepasمدل GPC 307با توان ۱۰۰۰ وات امکان پخت انواع غذاها را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می کند. جنس بدنه زودپز برقی استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر این که بر زیبایی ظاهری دستگاه افزوده است بسیار مقاوم و محکم می باشد و هم چنین به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. ظرفیت ۶ لیتری زودپر مناسب برای تهیه غذا برای ۵ تا ۸ نفر می باشد. زودپز برقی جی پاس مجهز به دیگ پخت با روکش نچسب و با داوم می باشد که غذا به آن نمی چسبد و به راحتی می توان آن را شستشو نمود. این دیگ قابل جدا شدن از بدنه بوده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز می باشد. با استفاده از دستگیره های عایق گرمای زودپز می توان آن را به سهولت جابجا نمود. با استفاده از دریچه خروج هوا که بر روی درب زودپز برقی قرار دارد می توان میزان فشار داخل دیگ را تنظیم نمود. دکمه روشن/ خاموش دستگاه در قسمت پائینی بدنه واقع است که با زدن این دکمه زودپز برقی روشن می شود. زودپز برقی جی پاس مجهز به تایمر ۶۰ دقیقه ای جهت حفظ فشار داخلی دیگ می باشد که با تنظیم آن می توان مدت زمان حفظ فشار داخل دیگ را تعیین نمود. جهت پخت غذا با بهترین زودپز برقی جی پاس ابتدا دو شاخه را به پریز برق بزنید. سپس کلید را در وضعیت روشن قرار دهید. در این حالت نشان گر power روشن می شود. دکمه انتخاب گر فشار را در جهت عقربه ساعت بپیچانید و مدت زمان حفظ فشار مورد نظر را انتخاب کنید. نشان گر دماHeating روشن می شود. زودپز برقی شروع به گرم شدن کرده و فشار داخل آن بالا می رود. همزمان با بالا رفتن دمای داخل زودپز سوپاپ ایمنی درب بالا آمده و درب زود پز قفل میگردد و تا خالی نشدن کامل بخار درب آن باز نمی شود. وقتی مدت زمان حفظ فشار به اتمام رسید زودپز برقی به صورت خودکار به حالت گرم نگه داشتنkeep warm می رود. نشان گر گرم نگه داشتن روشن می شود. حال می توانید تنظیم کننده فشار را بچرخانید و در وضعیت تخلیهvent قرار دهید. زودپز شروع به تخلیه فشار می کند. وقتی فشار به اندازه کافی خارج شد زودپز دیگر سوت نمی زند. دسته درب زودپز برقی را نگه داشته و آن را در خلاف جهت عقربه ساعت بچرخانید تا درب ثابت شود و دیگر حرکت نکند، سپس درب را بردارید. این زود پز طعم طبیعی غذا را حفظ کرده مانع هدر رفتن ویتامین های موحود در غذا می شود.


از کجا بخریم؟



مشاهده محصول، قیمت و اطلاعات بیشتر


زودپز برقی بایترون مدل BZP-1800

زودپز برقی بایترون مدل BZP-1800


دومین محصولی که در لیست بهترین زودپز برقی جای میگیرد زودپز برقی بایترون است. زودپز برقی بایترون مدل BZP-1800 از محصولات با کیفیت عرضه شده توسط این شرکت است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای تهیه غذاهایی که نیاز به زمان زیاد برای پختن دارند مانند انواع گوشت یا حبوبات، استفاده از یک زودپز برقی برتر حقیقتا یک نیاز است. زودپز برقی بایترون با توان و ظرفیتی که دارد می تواند عصای دست آشپز برای تهیه غذاهای سخت و وقت گیر و در عین حال خوشمزه باشد. زودپز برقی بایترون مدل BZP-1800 نه تنها قابلیت عمل به عنوان بهترین زودپز برقی را دارد بلکه می تواند به عنوان بخارپز نیز عمل کند تا تهیه غذاهای سالم و بدون روغن و پخته شده با بخار ممکن شود. با تنظیمات و گزینه های این دستگاه پختن کیک و پاستا هم ممکن می شود تا سفره خریداران رنگینتر و خوشمزه تر باشد. تهیه سوپ و حلیم نیز با این دستگاه ممکن است. زودپز برقی BZP-1800 با دارا بودن دیگ حجیم با پوشش داخلی تفلون که نچسب است و کیفیت بالای ساخت هیچ نگرانی از سوختن و ته گرفتن غذا به جای نمی گذارد و آشپز نیاز به کنترل لحظه ای غذا ندارد. صفحه کنترل و نمایش عملکرد دستگاه به کاربر امکان تنظیم دستگاه برای تهیه غذای مورد نظر را می دهد و با انتخاب زمان دستگاه پس از اتمام مدت تعیین شده خاموش می شود به این ترتیب کاربر نگران فراموشی و سوختن غذا نخواهد بود. سوپاپ اطمینان و در پیشرفته طراحی شده برای این محصول به افزایش ایمنی و راندمان دستگاه کمک می کند. ملاقه و کفگیر و ظرف بخارپز هم با این محصول عرضه می شود. علاوه بر عملکرد مناسب دستگاه، ظاهر زیبای آن هم به زیبایی آشپزخانه کمک می کند. بایترون تولید و عرضه کننده لوازم خانگی برقی است که جایگاه خوبی در این بازار کسب کرده و مشتریان از خرید محصولات بایترون راضی هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد