لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

راهنمای خرید آینه دکوراتیو

اگر شما هم قصد خرید آینه دکوراتیو را دارید، پیشنهاد میکنم با ما در این پست “راهنمای خرید آینه دکوراتیو” همراه باشید، چون ما علاوبر ذکر نکات مهم 20 مدل از جدیدترین و زیبا ترین آینه های دکوراتیو سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.


بیشتر بخوانید: ما در پست خرید چوب لباسی ایستاده، جدیدترین و کاربردی ترین چوب لباسی های ایستاده سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.


آینه چیست؟ یه تعریف از آینه داشته باشیم!

آینه، وسیله ای است که به علت صافی و بازتاب نور بالا بر رویه خود تصویر اشخاص و یا اشیاء را در خود نشان می دهد. علت نشان دادن شخص یا شی در آینه به این دلیل است، نوری که به آن می تابد را بدون پخش کردن به اطراف باز می گرداند و این علل نمایش اشیاء در آینه است.(منبع: ویکی پدیا)


امروزه از آینه ها دکوراسیون داخلی بسیار استفاده می شود، به طوری که هر شخصی که به تزیین خانه خود اهمیت دهد به فکر خرید آینه دکوراتیو می افتد زیرا آینه های دکوراتیو واقعا خانه را زیبا و دلنشین می کنند.


اینجا ببینید دیگران چه، آینه های را انتخاب کرده اند.


تاثیر آینه دکوراتیو بر زیبا سازی فضای خانه

بدونه شک آینه های دکوراتیو یکی عناصر مهم دکوراسیون هر خانه ای می باشند. این آینه ها می توانند فضا های خالی را به زیبایی هر چه تمام تر پر کنند و خانه را مدرن و شیک جلوه دهند.


امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار از آینه های دکوراتیو بسیار استفاده می کنند و نتیجه بسیار خوبی را هم گرفته اند، پس شما هم می توانید با خرید آینه دکوراتیو زیبایی و حس آرامش را به خانه و محیط کار خود هدیه دهید.


نوشته های مشابه

تصویر از بهترین مدل چرخ گوشت پاناسونیک + 10 مدل برتر + نظر خریداران – قیمت روز

بهترین مدل چرخ گوشت پاناسونیک + 10 مدل برتر + نظر خریداران – قیمت روز

2 ساعت پیش

شما می توانید آینه های دکوراتیو را در اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق کار و … نصب کنید و تاثیر آن را بر زیبایی آن محیط ببینید، اما توجه کنید که آینه را بر اساس ماهیت اتاق خریداری و استفاده کنید.


پیشنهاد برای مطالعه برای شما: یکی از راه های مناسب جهت ایجاد نظم در کشو ها استفاده از نظم دهنده ها می باشد پس اگر خواهان نظم هستید این پست راهنمای خرید نظم دهنده کشو را مطالعه نمایید.


خرید آینه دکوراتیو ارزان و با کیفیت از دیجی کالا


تاثیر آینه های دکوراتیو بر خانه

هر کدام از عناصر دکوراتیو خانه در جای خود بسیار تاثیر گذار خواهند بود. از آینه ها می توان به عنوان ابزاری برای مشاهده خود و یا تزیین خانه استفاده کرد اما آیا تاثیری بر زیبایی خانه می گذارد؟ بله واقعا بر زیبایی خانه تاثیر گذار است به موارد زیر توجه کنید:


آینه های دکوراتیو فضای خالی دیوار ها را به بهترین شکل ممکن پر می کند.

 بر زیبای محیط خانه می افزاید.

در ایجاد احساس آرامش واقعا تاثیر گذار است.

انعکاس نور آینه دکوراتیو می تواند خانه را روشن تر کند.

روشنای خانه باعث آرامش و حس نشاط می شود.

بله شما با خرید آینه دکوراتیو می توانید از مزایایی آن بهره بگیرید و حس آرامش و زیبایی را به خانه و یا محل کار خود بیاورید و تاثیر شگرف آن را مشاهده کنید.


زیبایی هر خانه ای به عواملی بسیار مرتبط است، تابلو های دکوراتیو، پرده ها، لوستر ها و… از جمله عواملی مهم در این زمینه محسوب می شوند. از این رو مجموعه هلورین برای شما راهنمای خرید این محصولات را برایتان آماده کرده است، پس شما می توانید پست های راهنمای خرید پرده دکوراتیو، راهنمای خرید لوستر، راهنمای خرید ساعت دیواری و راهنمای خرید تابلو دکوراتیو را مطالعه نمایید و بهترین ها را برای خانه یتان انتخاب کنید.


راهنمای خرید آینه دکوراتیو و فانتزی

خرید یک محصول خوب و با کیفیت که بتواند سال های زیادی برای شما کار کند و هزینه شما را هدر ندهد بسیار مهم است، پس قبل از خرید هر محصولی راهنمای خرید آن را مطالعه نمایید. قبل از خرید آینه دکوراتیو شما باید سه مورد زیر را مورد بررسی قرار دهید تا از خرید خود مطمئن شوید:


کیفیت شیشه: کیفیت شیشه آینه دکوراتیو می تواند بسیار مهم باشد، شما باید امتحان کنید که آینه بدونه هیچ موردی تصویر شما را انعکاس می دهد و هیچ کجی و یا تغییری در شکل شما ایجاد نمی کند.

ضخامت آینه: قبل از خرید آینه شما باید به میزان ضخامت آینه توجه کنید و سعی کنید آینه ای را خریداری کنید که ضخامت آن 1/4 سانتی متر باشد.

نقره کاری پشت آینه: آینه های با کیفیت باید پوشش مناسب و نسبتا ضخیمی از نقره در پشت آینه داشته باشند.

قبل از خرید آینه دکوراتیو به چه مواردی توجه کنیم؟

میزان فضای خالی اتاق: قیل از خرید آینه محل قرار گیری آینه را تعیین کنید، اگر فضای خالی زیادی دارید آینه بزرگتر را انتخاب کنید و اگر فضای کمی دارید آینه کوچکتر را انتخاب کنید.

نوع کاربرد اتاق: نوع کاربرد اتاق قطعا در انتخاب آینه نقش زیادی دارد، سعی کنید بر این اساس برای اتاق ها آینه های متناسب را انتخاب کنید. (آینه اتاق کودک انرژی زا و متنوع باشد و آینه های اتاق کار و اتاق پذیرایی رسمی تر باشند)

قیمت: قبل خرید حتما به صورت آنلاین اقدام به بررسی قیمت آینه ها کنید و بر اساس قیمت آن و بودجه خود اقدام به خرید کنید تا انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

اندازه آینه: سعی کنید اندازه آینه را بر اساس میزان فضای خالی و نوع آینه (افقی یا عمودی) انتخاب کنید و قبل از خرید حتما به محل نصب آینه بروید و آن فضا را اندازه گیری کنید تا اندازه مناسب را خریداری کنید.

شکل آینه: آینه ها در شکل، رنگ و اندازه های متنوعی وارد عرصه رقابت می شوند، شما باید به شکل آینه دقت کنید که برای فضای مورد نظر مناسب است یا نه( آینه ها را ر اساس فضای خالی اتاق استفاده کنید)

نصب آینه: تقریبا هر آینه ای راهنمای نصبی با خود دارد. معمولا آینه های دکوراتیو ب صورت چند تکه هستند و نصب آن کمی سهت است پس اگر نصب آینه برای شما کار سختی است آن را به یک متخصص بسپارید.

جدید ترین و زیبا ترین آینه های موجود را اینجا یکجا مشاهده کنید


جدید ترین آینه های دکوراتیو + 20 مدل برتر سال

در این قسمت از راهنمای خرید آینه دکوراتیو ما 20 مدل از پر فروش ترین و محبوب ترین آینه های دکوراتیو را برای شما معرفی خواهیم کرد. تمامی این 20 مدل دارای ضمانت هستند و شما در صورت عدم رضایت از کالا به مدت 7 روز می توانید آن را عودت بدهید.


1 خرید آینه چند تکه پدیده شاپ مدل AM001

راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو برند پدیده شاپ

برند پدیده شاپ در عرصه های زیادی مشغول به فعالیت میباشد. این برند محصولاتی با کیفیت و عالی را تولید کرده و طرفدارانی زیادی دارد.


این آینه دکوراتیو از 25 عدد پروانه تشکیل شده و می تواند هر مکانی رازیبا کند. این قطعه ها می توانند نور زیادی را در اتاق ایجاد کند و انرژی زیادی تولید کند. این محصول بر روی کلیه سطوح قابل نصب می باشد و قابلیت جابجای را نیز دارد.


مشخصات این محصول

ابعاد: 85x30x0.2 سانتی متر

وزن: 50 گرم

کاربرد: تزئینی

نوع اندود آینه: روکش استیکر آینه ای

نحوه نصب: بوسیله چسب دوطرفه

سایر توضیحات:

قابلیت نصب روی کلیه سطوح از جمله کمد دیواری، کابینت، شیشه و پنجره، کاشی وسرامیک و انواع دیوار، قابلیت جداسازی بدون صدمه به دیوار

قابلیت جابجایی: امکان چیدمان با طرح دلخواه

جنس: پلکسی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد