لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

پوستر دیواری چیست؟

در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی به تفاوت پوستر دیواری با کاغذ های دیواری بپردازیم. پوستر هایی که در بازار امروزی شاهد تنوع چشمگیر آن ها می باشیم. اما پیش از اشاره به تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری می خواهیم شما را با این فاکتور مهم در دکوراسیون های داخلی بیشتر آشنا کنیم.

خرید پوستر سه بعدی بدیهی است که امروزه توجه به دیزاین و دکوراسیون های داخلی برای فضا سازی هایی دلنشین، با استقبال بسیار زیادی همراه می باشد. به گونه ای که شاهد شمار بسیار زیادی از شرکت ها و مراکز خدماتی دیزاین ساختمانی می باشیم که با توجه به فضای موجود، شما را در داشتن محیطی ایده آل همراهی می نمایند. محیطی که علاوه بر آن که می تواند نشان دهنده ذوق و سلیقه شما باشد تا حدود بسیار زیادی بیانگر روحیات و خلق و خوی شما نیز می باشد. پوستر هایی که اگر چه بنا بر سلیقه هایی متفاوت بعضا قابل استفاده در تنها یک وجه از محیط و فضا می باشند اما عاملی موثر در تنوع و عدم یکنواختی محیط شما می باشند.


 بدون شک یکی از مهم ترین المان ها و فاکتور ها در دیزاین های داخلی، استفاده از پوستر های دیواری می باشند. پوستر هایی که به دلیل طراحی هایی متنوع و گستردگی در رنگ بندی، حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریانش قرار می دهد. پوستر هایی که اگر چه امروزه به اشتباه از آن ها تحت عنوان کاغذ های دیواری نام برده می شود، اما جالب است بدانید که تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری بسیار زیاد می باشد.


امروزه فروشگاه آنلاین رونیا، بزرگ ترین و محبوب ترین فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی می باشد که با ارائه طراحی هایی متفاوت و منحصر به فرد از بهترین و مرغوب ترین پوستر های دیواری با در نظر گرفتن تمامی سلایق، امکان خریدی آسان و غیر حضوری را برای تمامی افراد فراهم آورده است.


همراه ما باشید! چرا که در ادامه به شرح مهم ترین تفاوت پوستر دیواری از کاغذ های دیواری خواهیم پرداخت!


پوستر دیواری پل تاور بریج


مهم ترین تفاوت پوستر دیواری از کاغذ دیواری چیست؟

قیمت

بدون شک مهم ترین تفاوت پوستر دیواری از کاغذ های دیواری، تفاوت در قیمت آن ها می باشد!


مردم همواره به دنبال راه حل هایی برای ایجاد تنوع در محیط اطراف و زندگی شان می باشند. راه هایی که در عین سادگی موجب ایجاد تغییراتی چشمگیر می شوند و در عین حال از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. از این رو امروزه استفاده از پوستر های دیواری در دیزاین های داخلی منازل، ادارات، دفاتر و شرکت ها با استقبال بیشتری همراه می باشد.


طرح

از دیگر تفاوت پوستر دیواری از کاغذ های دیواری می توان به طراحی متنوع و گسترده این محصول اشاره کرد. پوستر هایی که بنا بر درونیات و خلق و خوی افراد، سلیقه و همچنین فضای محیطی آن ها توسط فروشگاه آنلاین رونیا عرضه می شوند. تنوع در طراحی و رنگبندی این پوستر ها به گونه ای می باشد که امروزه شاهد طراحی هایی گوناگون از آن ها می باشیم.


پوستر دیواری مدل فشن خانوم های زیبا


مزایا و معایب پوستر دیواری

پوستر های دیواری مانند دیگر محصولات دکوراسیون های داخلی اگر چه از مزایای بیشماری برخوردار می باشند، اما به یاد داشته باشید که در صورت انتخاب و استفاده ای نامناسب می توانند معایبی را برای شما به همراه آورند که از مهم ترین مزایا و معایب پوستر دیواری می توان به تاثیر آن در بزرگ و یا کوچک نشان دادن محیط اشاره کرد.


پیش تر به تنوع بسیار عظیم طرح بندی پوستر های دیواری اشاره کردیم. طرح هایی گوناگون که اگر هوشمندانه و با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله متراژ محیط و فضای شما انتخاب شوند، می توانند در وسیع تر و دلباز نشان دادن فضای محیطی شما موثر واقع شوند. البته فراموش نکنید که اگر در انتخاب و خرید پوستر های دیواری دقت و وسواس لازم را به خرج ندهید، علاوه بر آن که موجب کوچک تر نشان دادن محیط شما می شود، بلکه باعث ایجاد احساس دلگیری در افراد نیز می گردد.


از این رو امروزه فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا، با ارائه مشاوره ای دقیق و در نظر گرفتن تمامی جوانب برای زیبایی دو چندان محیط شما، شما را در انتخاب و خرید پوستر دیواری مناسب همراهی می نماید.


فواید پوستر دیواری


ماندگاری بالا

از جمله یکی دیگر از فواید استفاده از پوستر های دیواری در دیزاین و دکوراسیون های داخلی، ماندگاری و طول عمر بالا این محصول می باشد. طول عمر و ماندگاری که سبب می گردد تا انتخاب و خرید این پوستر ها، انتخابی فوق العاده و هوشمندانه در دیزاین و چیدمان محیط های گوناگون باشد. همان طوری که می دانید رنگ آمیزی دیوار ها، پس از مدتی کیفیت و براقی خود را از دست می دهند و به دلیل گرد و غبار و یا ترک های سطحی، ظاهر شکیل خود را از دست می دهند. همچنین استفاده از کاغذ های دیواری اگر چه در ابتدا ظاهری زیبا و محیطی گرم را برایتان به ارمغان می آورند، اما پس از مدتی تغییر حالت می دهند. اگر چه مزایا و معایب کاغذ دیواری نیز بسیار می باشد، اما یکی از مهم ترین معایب آن تغییر شکل در طولانی مدت می باشد. زیرا از جمله مزایا و معایب کاغذ دیواری می توان به فضا سازی دلنشین اشاره کرد که در مقابل رطوبت تغییر شکل می دهد و ماندگار نمی باشد.


پوستر دیواری مکعب طلایی


برای مشاهده جدیدترین طرح های کفپوش کلیک کنید:  کفپوش پی وی سی


مقرون به صرفه

از دیگر فواید پوستر دیواری، می توان به قیمت مناسب و مطلوب آن اشاره کرد. بدیهی است که مهم ترین عامل در قیمت پوستر های دیواری کیفیت و مرغوبیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید این محصول ها می باشد. موادی که در صورت برخورداری از کیفیت بالا، از ماندگاری و طول عمر بیشتری برخوردار می باشند و از این رو از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.


البته به یاد داشته باشید که ابعاد، طراحی و رنگبندی از دیگر عوامل موثر در قیمت پوستر های دیواری می باشند.


ثبات در رنگ

از جمله مهم ترین ویژگی پوستر های دیواری می توان به عدم تغییر رنگ و اثبات رنگ آن در طولانی مدت و گذر زمان اشاره کرد. عاملی موثر که سبب گشته تا امروزه این محصول از جمله محصول های محبوب و کاربردی در دیزاین های داخلی باشد که تا حدود بسیار زیادی نسبت به رنگ ها و کاغذ های دیواری در اولویت قرار گیرد.


قابلیت شست و شوی

این ویژگی سبب گشته تا علاوه بر حفظ نظافت و توجه به آن، در صورت کثیف شدن به آسانی قابل نظافت و شست و شوی باشد و در زمانی کوتاه به زیبایی اولیه خود باز گردد.


نصبی آسان

از جمله دیگر مزایا استفاده از پوستر های دیواری می توان به نصب آسان و سریع این محصول اشاره کرد. چرا که فروشگاه آنلاین رونیا با ارسالی سریع و هماهنگ شده و همچنین معرف نصاب های حرفه ای و مجرب باعث نصب این محصول در کمترین بازه زمانی می شود.


چاپ آثار و طرح های دلخواه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد