لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ در (2021)

هدفون بی سیم سامسونگ samsung gear iconx یکی از پرفروش ترین و برترین مدل هدفون ورزشی مکالمه , کاربری عمومی و کارهای معمولی مانند گوش دادن موسیقی و حتی مناسب به عنوان میکروفون به استفاده می شود. که طرفداران زیادی دارد. که امروز برای علاقه مندان این محصول نقد و بررسی می شود.


امتیاز و نظرات کاربران درباره هدفون بی سیم سامسونگ samsung gear iconx

هدفون بی سیم سامسونگ samsung gear iconx


بعد از یه هفته استفاده این چیزا رو می‌تونم بهتون بگم:

اولین بار که میزارید توی گوش اندازه نسبتا بزرگش براتون غیر عادیه ولی بعد یه مدت عادت می‌کنید. با ضربه روی پوشش بیرونیش همه تنظیمات نیاز آهنگ گوش دادن مثل بعدی، قبلی و صدا رو میتونید کنترل کنید.

باحال ترین چیزی که داره اینه که به گوشی وابسته نیست. خودش حافظه داره و میتونید آهنگ بریزید و گوش کنید که توی این حالت عمر باتریش بیشتر میشه چون بلوتوس خاموشه. ولی در هر حال باتریش واقعا خوبه.

کیفیت صداش خیلی خوبه، باس مناسبی هم داره. و اینکه صدای محیط رو کم میکنه عالیه.

به جز سامسونگ به گوشی‌های از برندهای دیگه (اندروید) هم وصل میشه و مشکلی نداره. بهiOS هم وصل میشه ولی استفاده از اپ اختصاصی (که انتقال آهنگ رو انجام میده) رو از دست میدید (تنظیمات آهنگ و صدا روی آیفون کار میکنه).

و در آخر ایرادشو بگم و اون هم راحتیشه. زیاد که توی گوش بمونه واقعا اذیت میکنه.

اگر قرار هست بخرید آماده این باشید که مردم چپ چپ نگاتون کنند.


سلام دوستان. من زمان زیادی رو صرف تحقیق کردم و بعد از ۱ ماه استفاده خواستم راه حل مشکلات رایج رو بگم.

رایج ترین مشکل کم بودن و یا نامتوازن بودن صداست:

این مشکل اگر فنی باشه توی همون ساعت های اول استفاده (حداکثر ۲۴ساعت) خودش رو نشون میده و من خودم به این مشکل برخوردم و به دیجیکالا مرجوع کردم و دوباره خریدم.

بهترین راه حل ریست کردن ایرباد ها هست که هم فیزیکی اضطراری میتونه انجام بشه دقیقا مثل گوشی های موبایل با یک سوزن و هم از طریق برنامه Galaxy Wearable میتونید انجام بدین و یا اصلا دست نزنید و مرجوع کنید ! توصیه نمیکنم ولی اگر اظطراری به صورت فیزیکی ریست کردین ممکنه هدفون کار نکنه و روشن نشه. درین صورت چند روز بگذارید داخل گهواره هدفون بمونه و گهواره رو شارژ نکنید تا شارژ هدفون و گهواره کامل خالی بشه و بعد با شارژ کردن دوباره هدفون ها روشن میشن.


اگر بعد از مدتی استفاده تغییر صدا رو حس کردین، مشکل اون مش مشکی رنگ هست (black mesh) که کثیفی گوش باعث پر شدن خلل و فرج ها شده و یا پشت همین مش مشکی یک ورق سفید رنگ هست که کارش عایق رطوبت هست و به نفوذناپذیری هدفون کمک میکنه. چون عایق هست ممکن میشه پشت این ورق سفید، رطوبت گیر بیوفته و نذاره صدا بیاد بیرون.

راه حل اول تمیز کردن مش مشکی با فرچه است و حتی با کمک الکل تمیز کنید. الکل چون زود میپره هیچ مشکلی نداره. اگر درست نشد به کمک یک سنجاق مانند کلا مش و بعد ورقه سفید رو بردارید و ورقه سفید رو خشک کنید (توی اتاق ۱ ساعت بگذارید خشک میشه) و بعدش حتما ورقه سفید رو سر جاش برگردونید وگرنه هم کیفیت بیس هدفون پایین میاد و هم خاصیت ضدتعریق و آب رو ضعیف میکنید. اگر Cleaning kit اش (یک فرچه و چندتا ازون مش ها) داخل جعبه خریدتون هست که مش جدید جایگزین کنید.


مشکل فلاش زدن و عدم تثبیت نور LED شارژ هدفون ها که یعنی هدفون شارژ نمیشه :

احتمالا جایگذاری بد صورت گرفته. یکم هدفون هارو تغییر جا بدین و دوباره امتحان کنید و مطمئن بشید هدفونتون تمیزه و چیزی فیزیکی نباشه مانع جریان برق باشه.

اگر درست نشد همونطوری که بالاتر گفتم هدفون هارو ریست کنید.


مشکلات پدید آمده بعد از چندوقت استفاده مثل تاخیر صدا توی هدفون ها و تشخیص ندادن توی گوش بودن هدفون و کار نکردن تاچ هدفون رو با ریست کردن میشه درست کرد.


چند نکته ریز :

بهتره برای شارژ از کابل ها و آدابتورهای خود شرکت سامسونگ استفاده کنید.

اگر حس میکنید بیس قوی نمیگیرید از سری های بزرگتر استفاده کنید (eartips) و اگر حس میکنید بعد از مدتی استفاده گوشتون درد میگیره از سری های کوچک تر استفاده کنید.

اگر از هدفون های قبلیتون سری های بهتری دارید (eartips) میتونید جایگزین کنید مثلا من خودم سری هندزفری akg مال galaxy s8 هست رو گذاشتم و بنظرم از مال خودش بهتره.


یک مقایسه مختصر محصول جدید Galaxybuds :

– نسخته بلوتوث 5.0 نسبت به 4.2

– قابلیت شارژ گهواره به صورت Wireless

– وجود میکروفون های داخلی برای مکالمه بهتر

– حجم باتری ها تغییری نکرده ولی به علت تکنولوژی در تنیجه راندمان بهتر، تقریبا ۱ ساعت بیشتر به شما کارایی میدهد.

– کوچک شدن سایز هدفون ها و گهواره

– نبودن دکمه برای باز و بسته کردن گهواره

– حذف ۴ گیگ حافظه داخلی (یکی از علت های کم شدن قیمت و کوچک شدن هدفون هست)

– همکاری با AKG و کیفیت صدا کمی بهتر (محسوس نیست)


من از خود دیجی تهیه کردم و توی تخفیف که انصافا خودم کارم ای تی هستش و کلی آشنا و همکار داشتم قیمت کمتر از دیجی پیدا نکردم که بابت این موضوع از دیجی تشکر میکنم و حالا در مورد ایرباد واقعا در رابطه با صحبت کردن با موبایل خیلی قوی هستش با تک گوش جوری صدا رو انتقال میده که طرف روبرو متوجه نمیشه شما با هندزفری صحبت میکنی نیازی نیست همیشه توی گوش باشه و سنسور قوی داره که به محظ تماس شما میتونید با قرار دادن در گوش صحبت کنید بدون هیچ گونه تاخییری دستیار صوتیش فوق العادس ولی سیری تو این مورد قویتره چون تست کردم وسیری مشابه اسم ها رو پیدا میکنه و تماس میگیره ولی بیگس بی باید عین کلمه رو بیان کنید که درصد اشتباه رو بالا میبره ولی امکانات دیگه ای که ایکون داره واقعا شما رو قطعا به سمت ایکون میکشونه حافظه داخلیش واقعا کار آمده و شما رو خیلی راحت میکنه که دیگه دغدغه همراه بودن گوشیتون بر طرف میشه تاچ پد واقعا حساس و دقیقه به جز کم و زیاد کردن صدا که حتما باید قلق رو پیدا کنید کیفیت صدا محشره ولی من چون به حجم بالای صدا عادت دارم انتظار بالاتری دارم ولی بازم منو راضی نگه داشته و وابسته به خودش در مورد کم شدن صدای هندزفریها باید بگم دوستان درست میگن چون توری ایرباد رو باید همیشه تمیز نگه داری و این نیاز به نگهداری داره و اگه نگه داریتون خوب باشه اتفاقی نمیوفته شارژ دهیش محشره دو هفته س که دستم رسیده و کلی هم استفاده کردم ۲ بار بیشتر شارژش نکردم که یعنی هفته ۱ بار من رنگ ختکستری رو تهیه کردم تو آف بود وقیمتش ارزونتر بود ولی زود کثیف میشه و مرتبا باید با دستمال تمیز کنین. باکسش اندازش خیلی مناسبه و راحت میتونین را خودتون حمل کنین.حالت سمعک خیلی کار راه انداز و به درد بخوره.در کل واقعا گزینه خوبی واسه خرید هستش من واقعا راضیم و دوسش دارم و از خریدش پشیمون نمیشید. امیدوارم نقد بنده به دردتون خورده باشه.


نقاط قوت هدفون بی سیم سامسونگ


ارگونومی عالی

امکانات بالا

دستیار صوتی خوب البته همراه با گوشی های سری اس سامسونگ

کیفیت صدا خوب

کوچک بودن

داشتن حافضه مجزا

حالت صمعک که خیلی به کار میاد

کیفیت بالا در حالت تماس

تاچ پد کار آمد ولی با نقص تقریبی

نگهداری شارژ فوق العاد

شارژ سریع

راحت در استفاده

خسته نکردن گوش البته با انتخاب سری مناسب

نقاط ضعف


کم وزیاد کردن صدا باید حتما قلق دستت بیاد

حجم صدا نسبتا کم ولی کیفیت بالا

نگهداری بیش از حد البته نصبت به توصیه های نظرهای دوستان

سلام.من بعد از چند ماه استفاده در کل ازش راضی هستم . صدای خوب شارژ دهی خوب و…. اما بعد از چند ماه صدا به شدت افت کرد حتی به نصف رسید و خیلی ناراحت بودم بعد تازه متوجه شدم که باید زیر محافظ مشکی که اندازه یه عدس هست رو تمیز کرد با استفاده از برس داخل جعبه. بعد از تمیز کردن واقعا تعجب کردم صدا واقعا خوب شد. این رو نوشتم برای دوستانی که این مشکل رو دارن.


2هدفون بی سیم سامسونگ u flex

هدفون بی سیم سامسونگ u flex

امتیاز و نظرات کاربران به هدفون بی سیم سامسونگ u flex 

امتیاز و نظرات کاربران به هدفون بی سیم سامسونگ u flex 


میخواستم نکات مثبت و منفی لول یو و لول یو فلکس رو بگم

بنده یک سالی هست که level u دارم و بسیار هم ازش راضی هستم

ولی لول یو فلکس هم خریدم و دو روزه که دستم رسیده

از نظر کیفیت صدا نمیتونم اظهارنظر کنم ولی ظاهرا مطلوب هست

از نظر ظاهری و راحتی استفاده به نظرم لول یو بهتر هست، هم ظریف‌تر هست که دور گردن احساس نمیکنیش و هم چون سیمش در میانه دورگردنی هست و تقریبا از بیخ گوش بالا میاد درنتیجه سیم رو نمیبینی و احساسش نمیکنی

ولی در لول یو فلکس سیم از انتهای دورگردنی خارج شده که هم دست و پا گیر هست و بد وایمیسه و هم به چشم میخوره و گاهی اذیت کننده است

سیم لول یو بصورت تقریبا تخت هست که باعث میشه گره نخوره و همیشه صاف باشه ولی سیم لول یو فلکس مدوّر و نازک هست که خیلی تو هم میرن و گره میخورن

بزرگترین ایراد لول یو اینه که توی کیف دستی جا نمیشه و بعد از چند ماه استفاده از هر دو طرف دورگردنی که متریال عوض میشه شکست، چسب زدم ولی فایده‌ای نداشت

ولی حسنی که داره اینه که چون ظریف هست به راحتی میشه زیر یقه لباس و حتی تیشرت گذاشت بدون اینکه جلب توجه کنه

ولی لول یو فلکس چون در انتهای هر دو سر باطری و امکاناتش هست و دوتا استوانه قطور داره و از طرفی سیم ازشون بیرون میزنه عملا نمیشه زیر یقه تیشرت پنهانش کرد

طول سیمهاش بلنده و همچنین سر هدفونها نسبت به لول یو بزرگتره و تا حدودی وقتی آویزون هستند بد دیده میشن

مسائل ریزی که بنظرم مهم بود رو نوشتم. البته برای سایرین شاید اهمیتی نداشته و فقط تعداد معدودی حساس باشن

ولی در کل ارزش خرید داره و بهتر از سایر برندهاست

موّید باشید


فوق العاده ست ۱ ساله دارمش من ساخت ویتنام اصلشو خریدم از دیجیکالا الان فک کنم نیست تو بازار به خاطر قیمتی ک پیدا کرده. خیلی خوبه همه جوره راضیم توصیه میکنم هدفون بلوتوثی داره جای هدفون wired رو میگیره و تولید کننده های موبایل هم خیلی هاشون شروع کردن به حذف پورت ۳.۵ بنابراین داشتن هدفون بلوتوث خیلی کاربردی و ضروریه به خصوص اگه گوشیتون ۳.۵ نداره. من اس ۸ دارم این هدفون حتی از هندزفری فابریکی سامسونگ برا اس ۸ که AKG بود هم بهتره تنها ایرادش درازی سیماشه و اینکه جمع نمیشه وگرنه عالیه حتی کلید bixby داره فرمان صوتی میتونید بهش بدید که مثلا با فلان کس تماس بگیره براتون برا جاهای شلوغ‌خوبه که نخواید هی گوشیتونو در بیارید و اونو در معرض خدایی ناکرده دزدیده شدن قرار داده باشید. با تشکر از دیجیکالا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد