لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

بهترین لپ تاپ های دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت بازار ایران

بهترین لپ تاپ های دانشجویی مدل‌هایی هستند که قدرت کافی برای پردازش نرم‌افزارهای مورد استفاده دانشجویان را داشته و در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشند. اما برترین لپ تاپ در حد دانشجویی بازار کدام است؟

پاراگراف اول
با آنلاین برگزار شدن کلاس‌ها خیلی‌ها به دنبال بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2020 و 2021 می‌گردند تا از میان آن‌ها بهترین لپ تاپها برای دانشجویان را انتخاب کنند. خرید یک لپ تاپ دانشجویی همیشه به معنی خرید یک لپ تاپ باکیفیت و با قیمت مناسب نیست. با وجود افزایش روزانه قیمت لپ تاپ دانشجویی بسیاری از آن گزینه‌ها از دسترس خارج شدند و چاره‌ای به جز خرید ارزان ترین لپتاپ دانشجویی که فاقد بیشتر ویژگی های یک لپ تاپ دانشجویی هستند باقی نمانده است. به همین دلیل است که باید با توجه به گزینه‌های پیش رویمان و بودجه‌ای که در اختیار داریم بهترین لپ تاپ دانش آموزی ارزان قیمت را انتخاب و خریداری کنیم. با راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی همراه پلازامگ باشید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی بازار ایران
برای خرید بهترین لپ تاپها برای دانشجویان باید به سراغ مدل‌هایی بروید که از پس پردازش نرم‌افزارهای درسی بربیایند و همچنین ظرفیت باتری آن با یک بار شارژ یک روز درسی کامل را دوام بیاورد. در کنار این‌ها می‌توانید به موارد دیگر مثل اندازه کوچک و وزن نیز توجه داشته باشید.

1. لنوو Ideapad 3 ؛ برترین لپ تاپ در حد دانشجویی
best students laptops / برترین لپ تاپ در حد دانشجویی

پردازنده: اینتل Core i3 نسل دهم | رم: 8 گیگابایت | حافظه: 1 ترابایت | پردازنده گرافیکی: اینتل UHD Graphics | اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ | قیمت: حدود 15 میلیون تومان
سری جدید IdeaPad 3 لنوو در حال حاضر یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی بازار کشور در بازه قیمتی حدود 15 میلیون تومان به حساب می‌آید. این لپ تاپ دارای پردازنده دو هسته‌ای نسل دهم اینتل Core i3، هشت گیگابایت رم و حافظه هیبریدی است. همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز پردازنده مجمع اینتل است که برای اجرای برنامه‌های سبک و نیمه‌سنگین همراه قدرتمندی برایتان خواهد بود.

همچنین بخوانید:
سبک ترین لپ تاپ های 2021 ؛ راهنمای خرید سبک ترین لپ تاپ های بازار
آیدیا پد 3 همچنین دارای یک درپوش فیزیکی برای وب‌کم است تا هروقت به دوربین نیاز نداشتید، برای حفظ حریم خصوصی خود دوربین را بپوشانید. علاوه بر این نمایشگر 15.6 اینچی آن به فناوری ضدتابش مجهز و لمسی است و می‌تواند رزولوشن HD در اختیار شما قرار دهد. اگر قصد خرید ارزان ترین لپتاپ دانشجویی را ندارید این مدل به عنوان بهترین لپ تاپ دانشجویی با قیمت مناسب بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

2. ایسوس R565MA؛ از بهترین لپ تاپها برای دانشجویان
best students laptops / ارزان ترین لپتاپ دانشجویی

پردازنده: اینتل پنتیوم N5030 | رم: 4 گیگابایت | حافظه: 1 ترابایت | پردازنده گرافیکی: اینتل UHD Graphics 620 | اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ | قیمت: حدود 11 میلیون تومان
یکی دیگر از گزینه‌هایی که به عنوان برترین لپ تاپ در حد دانشجویی می‌توانید در نظر داشته باشید، ایسوس R565MA است. این لپ تاپ با پردازنده پنتیوم با فرکانس 1 تا 3.6 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم است. این لپ‌تاپ گزینه مناسبی برای انجام کارهای سبک و پروژه‌های دانشجویی به حساب می‌آید به خصوص از آنجایی که یک حافظه 1 ترابایتی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از فایل‌هایتان بدون نگرانی از بابت فضای هارد، نگه‌ داری کنید.

همچنین بخوانید:
بهترین مینی لپ تاپ های 2021 + قیمت در بازار ایران
افزون بر این نمایشگر Full HD آن هم رزولوشن 1920×1080 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای تماشای فیلم و سایر محتوا نیز کیفیت بسیار عالی دارد.

همچنین شما یک درگاه USB Type-C و دو درگاه USB 2.0 در اختیار خواهید داشت. البته از نظر باتری کمی جای نگرانی وجود دارد چرا که این لپ‌تاپ با یک بار شارژ تنها تا 4 ساعت شما را همراهی می‌کند گرچه در این بازه قیمتی نمی‌توانیم خیلی به اینگونه موارد خرده بگیریم.

3. لپ تاپ وی 15 لنوو
best students laptops / بهترین لپ تاپها برای دانشجویان

پردازنده: نسل دهم پردازنده Core i3 اینتل | رم: 4 گیگابایت | حافظه: 1 ترابایت | پردازنده گرافیکی: اینتل UHD Graphics | اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ | قیمت: حدود 10 میلیون تومان
لنوو بیشترین سهم را از میان بازار ارزان ترین لپتاپ دانشجویی در اختیار دارد و به همین دلیل نیز در این فهرست بهترین لپ تاپها برای دانشجویان نمایندگان زیادی دارد. مدل بعدی از بهترین لپ تاپها برای دانشجویان، لپ‌تاپ وی 15 شرکت لنوو است. این لپ تاپ با نسل دهم Core i3 اینتل و 4 گیگابایت رم وارد بازار شده و همچنین 1 ترابایت نیز حافظه دارد.

همچنین بخوانید:
جدیدترین و بهترین لپ تاپ های ایسوس 2021
این مدل نیز بیشتر از همه مناسب کارهای سبک و روزانه است و خیلی برای گیمینگ نباید رویش حساب باز کنید. به خصوص از آنجایی که نمایشگر آن تنها رزولوشن HD را در اختیار شما قرار می‌دهد که شاید برای کاربرانی که قبلا با نمایشگرهای فول اچ دی کار کرده باشند خیلی راضی کننده نباشد. با این حال به عنوان یک لپ تاپ دانش آموزی ارزان قیمت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد