لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

خرید یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سال ۲۰۲۰

بهترین بلندگوهای بلوتوثی که می توانید در سال 2020 خریداری کنید!

بسیاری از بهترین بلندگوهای بلوتوث امروزه از دستیار صوتی مانند دستیار صوتی الکسا و گوگل پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که می توانید از دستورات صوتی برای کنترل دستگاه خود استفاده کنید. صرف نظر از اینکه چقدر برای خرید بلندگو هزینه می کنید ، لیست زیر طیف گسترده ای از بلندگوها را با قیمت های مختلف پوشش می دهد.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی که در سال ۲۰۲۰ 


Sonos Move - بهترین بلندگوی بلوتوث در جهان

وزن: 3 کیلوگرم عمر باتری: 10 ساعت اتصال: WiFi (802.11 b / g / n ، استاندارد 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) و بلوتوث 4.2 | درایورها: یک توییتر ، یک باس ، دو تقویت کننده دیجیتال کلاس D بدون NCF بدون Aux-in | شارژ USB وجود دارد

با درایورهای با کیفیت ، قابلیت های چند اتاقه و فناوری تنظیم صدای هوشمند ، می توانید خروجی صدا را در زمان واقعی تنظیم کنید. بلندگوی بلوتوث Sonos Move بسیار فراتر از آنچه انتظار دارید طراحی شده است ، این بلندگوها همه کاره هستند و حتی می توانید آن را به شبکه خانگی بلندگوهای Sonos خود متصل کنید. در کنار اسپیکر می توانید برند Sonos را مشاهده کنید.


Sonos Move - بهترین بلندگوی بلوتوث در جهان

اما باید گفت که هیچ محصولی هرگز عالی نبوده است. اسپیکر بلوتوث Sonos Move نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان لوازم جانبی ، وزن 3 کیلوگرم برای اسپیکر زیاد است ، علاوه بر این ، به دلیل قابلیت های فراوان ، قیمت بالایی دارد و متاسفانه نمی توان از آن در سینمای خانگی استفاده کرد.


UE Boom 3 - بهترین بلندگوی بلوتوث 2020

وزن: 544 گرم عمر باتری: 15 ساعت برد بی سیم: بیش از 30 فوت پاسخ فرکانس: 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز درایورها: دو درایور 1.75 اینچی و دو هیت سینک منفعل 1.75 اینچی | یک NCF وجود دارد بدون Aux-in | شارژ USB وجود دارد

باید خوانده شود

ما 7 روتر جیبی و قابل حمل را به شما ارائه می دهیم که می توانید در سال 2019 خریداری کنید!

UE Boom 3 ، نسخه بهبودیافته بلندگوی UE Boom 2 ، همچنان یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوثی است که می توانید در سال 2020 خریداری کنید. این بلندگوها می توانند صدای کافی بلند و بدون سر و صدا را برای شما فراهم کنند. وزن اسپیکر کافی است تا بتوانید هنگام مسافرت از آن استفاده کنید. اسپیکر بلوتوثی UE Boom 3 هنوز ضد آب و ضد گرد و غبار است و اکنون با یک دکمه به شما امکان می دهد موسیقی مورد علاقه خود را بدون بیرون آوردن تلفن از جیب خود پخش کنید.


Sonos Move - بهترین بلندگوی بلوتوث در جهان

البته اسپیکرهای قابل حمل بهتری را می توان در بازار یافت اما قیمت اسپیکر UE Boom 3 بسیار مقرون به صرفه است.


JBL Flip 5 - بهترین بلندگوی قابل حمل 2020

وزن: 544 گرم عمر باتری: 12 ساعت پاسخ فرکانس: 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز رانندگان: 40 میلی متر | بدون NCF بدون Aux-in | بدون شارژ USB بلوتوث 4.2

JBL Flip 5 یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین اسپیکرهایی است که می توانید در سال 2020 خریداری کنید. این اسپیکر قابلیت اتصال بلوتوث و قابلیت های متوسطی را ارائه می دهد ، اما اگر بلندگوی قابل حمل با حجم بالا می خواهید ، با شما تماس نمی گیرد.


Sonos Move - بهترین بلندگوی بلوتوث در جهان

 به لطف طراحی جذاب و گواهینامه IPX7 ، می توانید از این بلندگوی JBL در فضای باز استفاده کنید. JBL Flip 5 گران نیست و در رنگ های مختلفی ارائه می شود. 90٪ از مواد استفاده شده در این محصول قابل بازیافت است.


 بلندگوی قابل حمل Bose Home بهترین گزینه برای Sonos Move

وزن: 1.08 کیلوگرم عمر باتری: 12 ساعت بدون NCF بدون Aux-in | شارژ USB وجود دارد بلوتوث 4.2

اسپیکر Bose Home یکی از سرسخت ترین رقبای Sonos Move است. این محصول همچنین قابلیت بلوتوث ، قابلیت حمل و قابلیت هوشمند را به شما می دهد ، دستیار گوگل با طراحی بسیار جذاب. اسپیکر قابل حمل Bose Home با طراحی مینیمالیستی ، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و وزن سبک به شما امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدای خوب را می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد