لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

بیوگرافی ساره بیات +ازدواج و همسرش علیرضا افکاری و عکسهای اینستاگرامش

او از سال 2001 توسط تئاتر رد شد و در اولین کار خود در جشنواره پلیس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد به همراه دیپلم شد. وی پس از دریافت مدرک بازیگری از انستیتوی کارنامه ، به سریال یک مشت عقاب دعوت شد و سپس با فیلم تقلید از شیطان وارد سینما شد.


آخرین کار او به عنوان راستا در سریال "دل" به کارگردانی منوشر هادی ظاهر می شود و او قبلاً تجربه همکاری با او در سریال های عاشقانه و فیلم رحمان 1400 را داشته است.

بیوگرافی ساره بیات

وی در زمینه بازیگری جوایز بی شماری را از آن خود کرده است.



ازدواج و همسرش

سارا بیات خبر رسمی ازدواج خود با علیرضا افکاری را در تاریخ 25 مه اعلام کرد.


همسر سارا بیات کیست؟

علیرضا افکاری (متولد 13 سپتامبر 1977) آهنگساز و تنظیم کننده ایرانی است.

وی با خوانندگان مشهوری چون: داریوش ، معین ، گوگوش ، ابی [1] ، احسان خواجه امیری ، روزبه بمانی ، هلن ، بیژن مرتضوی ، مهدی یراحی ، خشایار اعتمادی ، رضا یزدانی ، علیرضا عصار ، علی زند وکیلی همراه بوده است [2] ، سینا سرلک ، سینا شعبانخانی ، حجت اشرف زاده و ... همکاری داشته اند.


سارا بیات و همسرش علیرضا افکاری


خبر جدید در ژانویه 1998: منوجر هادی کارگردان سینما در یک مصاحبه رادیویی اعلام کرد که سارا بیات در آستانه ازدواج است و به زودی ازدواج خواهد کرد.


خواهر سارا بیات (سروین بیات) با رضا کوچانژاد فوتبالیست مشهور ازدواج کرده است.


سارا بیات و خواهرش سروین


سارا بیات و خواهرش


گفتگو با سارا بیات

آیا Razia ایی Separation الان را فراموش کردید؟ از شر این نقش خلاص شدید؟


من تحت تأثیر راضیه نیستم تا از شر آن خلاص شوم یا از آن خلاص شوم ، اما راضیه یکی از قسمتهای جذاب و شگفت انگیز زندگی کاری من است که در تکامل زندگی کاری من را همراهی کرده است. شخصیت راضیه از این طریق بر قدرت من افزود. Razia برای من انرژی است ، نه ایستگاهی برای توقف در آن.


سارا بیات ، عکس بی حجاب سارا بیات


برای جدا شدن از یک نقش چه کاری انجام می دهید؟ آیا شما به زودی به فیلم دیگری خواهید رفت یا نه ، آیا سفر می کنید ، کتاب می خوانید ، به زندگی شخصی خود ادامه می دهید و اصلاً به سینما فکر نمی کنید؟ آیا آنقدر در نقشی که برای بازگرداندن آن نیاز دارید دخیل هستید؟


برای جدا شدن از نقش قبلی ، فقط فیلم جدیدی را شروع می کنم. بازیگری به این معنی است. البته من نکات شما را رد نمی کنم ، از جمله فاصله زمانی معقول بین پذیرش دو نقش. ترجیح من فاصله بین پذیرش دو نقش زندگی است. این همان کلمات شما است ، یعنی نفس کشیدن ، تجربه کردن ، شنیدن ، تماشا کردن.


عسگر فرهادی برای نزدیک شدن بازیگر به شخصیت های فیلمش برنامه کلی دارد. به عنوان مثال ، شنیده ایم که به شما توصیه می شود مدتی در چادر و ماسک سفر کنید یا پول را در کیف خود نگذارید تا نتوانید وسایل مورد علاقه خود را بخرید. بعداً این رویکرد را برای نقش تکرار کردید؟ به طور کلی چگونه به نقش نزدیک می شوید؟ آیا از آن فاصله می گیرید یا آن را حل می کنید؟


سبک آقای فرهادی متفاوت است و گرفتن بازیگری از بازیگرانش دشوار است و کارهای او ثابت کرده اند که این روش متفاوت و رضایت بخشی است. علاوه بر این ، تسلط آقای فرهادی بر این روش غیرقابل انکار است. و در مورد این نبرد قدیمی دنیای بازیگری (حل نقش و درگیر شدن با آن یا فقط هنر بازیگری) ، می توان یکی از دو روش تعامل با کارگردان را انتخاب کرد.


آیا شما برای شخصیت طرحی دارید؟ به عنوان مثال ، شما می گویید که این علامت در نقطه A است ، سپس به تدریج تغییر می کند و به نقطه B می رسد؟


از نظر من طراحی به معنای فیلمنامه به علاوه سبک روایی کارگردان است. شخصیت پردازی با ترکیب فیلمنامه و کارگردانی حاصل می شود و این یک اصل مهم برای من است. در فضایی به رهبری کارگردان قرار بگیرم و در آن نقش داشته باشم. شرایط ایده آل برای یک بازیگر یک فیلمنامه خوش فکر و کارگردان مستقیم است و با ضعف یکی از این دو ، قطعاً طراحی بازیگر با مشکل روبرو خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد