لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

تکنیک های تمیز کردن دیوار

برای هر لکه روی دیوار از چه شوینده و دستمالی استفاده کنیم؟

کم کم به فصل کنار زدن پرده ها و درخشش نور صبحگاهی روی دیوار خانه نزدیک می شویم. طبیعتا دیدن یک دیوار لکه دار و دوده گرفته، صبح بهاری شما را خراب می کند، پس حالا بهترین زمان است تا فکری به حال لکه های روی دیوار کنید.

تکنیک های تمیز کردن دیوار

 

پاک کردن دیوارها برخلاف آنچه تصور می کنید کار دشواری نیست، اما چند تکنیک دارد که باید آنها را خوب به خاطر داشته باشید. قبل از شروع هر کاری به خاطر داشته باشید که برای پاک کردن دیوار به چند عدد دستمال تمیز نیاز دارید، چون حتما نمی خواهید بعد از پایان کار اثر دستمال روی دیوار را پاک کنید. نکته دوم این که باید نوع لکه های روی دیوار را بدانید. لکه های مختلف روی دیوار با روش های مختلفی پاک می شوند. با خواندن مطلب زیر متوجه خواهید شد که برای هر لکه از چه شوینده و دستمالی استفاده کنید.

 

روش های تمیز کردن لکه های دیوار,لکه های روی دیوار

برای پاک کردن دیوار به چند عدد دستمال تمیز نیاز دارید

 

دوده و سیاهی

قبل از این که پاک کردن لکه ها و سیاهی های دیوار را شروع کنید ابتدا با جاروبرقی گرد و خاک دیوار را بگیرید. حواس تان باشد جاروبرقی را به دیوار نچسبانید و با کمی فاصله این کار را انجام دهید چون احتمالا سر جاروبرقی تمیز نیست و لکه به جا می گذارد. در مرحله بعدبا بخارشوی همین کار را از بالای دیوار به سمت پایین انجام دهید. برای پاک کردن لکه و سیاهی اطراف بخاری و شوفاژ از پودر رختشویی و دستمال کاملا تمیز استفاده کنید. مقداری از پودر را با آب مخلوط کرده و با دستمال تمیزی روی دوده و لکه بمالید تا پاک شود، سپس با پارچه کتان دیگری دیوار را خشک کنید. بهتر است مخلوطی که تهیه می کنید غلیظ باشد تا بهتر اثر کند.

 

ممکن است لکه های حاصل از دوده روغنی باشند و با تلاش شما تا این مرحله همچنان بر جای مانده باشند، پس حالا باید از پاک کننده های قلیایی تری استفاده کنید. یکی از بهترین پاک کننده های قلیایی سولفات تری سدیم است. یک تا دو قاشق غذاخوری از سولفات تری سدیم را در 4 لیتر آب ولرم حل کنید. یک اسفنج تمیز بردارید، آن را به محلول آغشته کرده و بلکه دوده روی دیوار را بشویید. سپس با اسفنج تمیز و مرطوب آن را از روی دیوار پاک کنید. دقت کنید که اگر میزان سولفات تری سدیم بیشتر از دو قاشق شود، دیوار کدر و مات می شود. اگر لکه های روی ترک یا خطوط دیوار هستند می توانید از مسواک یا برس استفاده کنید. عینک و ماسک را هم فراموش نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد