لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

چگونه می توان بهترین ، جذاب ترین و تأثیرگذارترین بیو را در اینستاگرام نوشت؟

گام اول؛ از کلمات کلیدی کسب و کار در قسمت نام استفاده کنید

در صفحه حساب اینستاگرام ، اولین چیزی که کاربران می بینند نام کاربری است! این بخش بیشتر برجسته شده است تا کاربران بتوانند آن را سریعتر ببینند. همچنین اگر وارد قسمت ویرایش نمایه شوید ، اولین چیزی که با آن روبرو خواهید شد قسمت نام است! در این بخش شما باید نام تجارت خود را بنویسید. فراموش نکنید که نام تجاری خود را همراه با کلمه کلیدی جستجو وارد کنید! زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی را در اینستاگرام جستجو می کنند فقط صفحاتی را مشاهده می کنند که از این کلمات کلیدی استفاده کرده اند. آموزش نوشتن بیو اینستاگرام

از کلمات کلیدی کسب و کار در قسمت نام ارگانیک اینستاگرام استفاده کنید

این بخش از Bio Instagram به شما اجازه نمی دهد بیش از ۳۰ حرف وارد کنید. این بدان معنی است که شما در نهایت می توانید ۴ یا ۵ کلمه بنویسید. با وجود این محدودیت ، به راحتی می توانید نام تجارت خود را به همراه کلمات کلیدی که در نتایج جستجوی اینستاگرام مشاهده می شود ، بنویسید. به زبان ساده ، هنگامی که کاربر کلمه کلیدی را جستجو می کند

، نتایج نشان داده شده براساس کلماتی است که در قسمت نام تایپ می کنید! در این بخش می توانید از شکلک ها نیز استفاده کنید و جالب است بدانید که این شکلک ها توسط کاربران قابل جستجو هستند. پیشنهاد ما این است که از یک موج در قسمت نام استفاده نکنید. مگر اینکه بخواهید کلمات را از هم جدا کنید! زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران به دنبال شکلک می گردند و جستجوی آنها هدفمند نمی شود.

بنابراین نیازی نیست که از یک موج در قسمت نام ها استفاده کنید و فقط نام کسب و کار خود را به همراه کلمه کلیدی آن بنویسید. به عنوان مثال ، برای Videogram که در زمینه تولید محتوای اینستاگرام فعالیت می کند ، می توانید از عبارت “Videogram، تولید محتوای اینستاگرام” استفاده کنید.

گام دوم؛ متن مناسب و جذاب را برای بیو اینستاگرام بنویسید

متن موجود در بیو اینستاگرام باید به اندازه کافی حرفه ای و جذاب نوشته شده باشد تا تأثیر مستقیمی بر مخاطب داشته باشد. این متن باید برای تجارت شما باشد. به عبارت دیگر ، وقتی کاربر آن را می خواند ، باید اطلاعات عمومی و البته واضحی در مورد تجارت شما داشته باشد

. به عنوان مثال ، اگر کار شما طراحی دکوراسیون است ، در بخش زیست شناسی به کاربران بگویید که می توانند طراحی داخلی ساختمان خود را به شما بسپارند. عکس زیر را ببینید:

 

علاوه بر این ، شما باید مصرف کنندگان را به انجام کاری تشویق کنید. به عنوان مثال می توانید آنها را به سمت سایت خود هدایت کنید. مطمئناً کاربران فقط با دعوت سایت شما را نمی بینند و شما باید کمی خلاق باشید!

به عنوان مثال ، می توانید به آنها قول تخفیف دهید و وقتی وارد سایت شما شدند ، ایمیل آنها را دریافت کرده و کد تخفیف را برای آنها ارسال کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان دادید ؛ این بدان معنی است که هر دو به سایت شما آمده و ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده اند.

چگونه بیو اینستاگرام جذاب و تاثیرگذار بنویسیم؟

در قسمت توضیحات Bio Instagram چه چیزی بنویسیم؟

Instagram bio محدودیت دارد! این بدان معنی است که شما فقط می توانید ۱۵۰ حرف در آن بنویسید. با وجود این محدودیت ، چگونه می توان یک توضیح جالب و مثر نوشت؟ بیو موثر باید چند مورد را در نظر بگیرد ، در این بخش مواردی را که باید در bio Instagram بنویسید بررسی خواهیم کرد:

دامنه خود را برای کاربران تنظیم کنید

هر مشاغل در یک منطقه خاص کار می کنند. باید حوزه فعالیت خود را به کاربران بگویید. گاهی اوقات مدیران مشاغل می گویند صفحه اینستاگرام ما در حال بهبود نیست ، حتی اگر توضیحی در رزومه نگذاشته باشند. کاربران باید بدانند که صفحه شما درباره چیست و برای پیگیری شما چه خدماتی را ارائه می دهند!

از طرف دیگر ، اگر کاربران بدون دانستن خدمات تجاری شما شما را دنبال کنند ، مخاطب مورد نظر را جذب نخواهید کرد و احتمال اینکه مشتری شوند نزدیک به صفر است! بنابراین ، در بخشی از توصیف بیولوژیکی ، شما باید خدمات خود را بنویسید تا کاربران هدف را جذب کنید و با ایجاد محتوای جذاب ، آنها را به مشتری های تجاری خود تبدیل کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد