لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

چطور زندگی دلخواه خود را بسازید

اگر به روانشناسی خواندن عادت دارید ، احتمالاً درباره سبک زندگی مطالبی خوانده اید. ممکن است شما ندانید که این اصطلاح به چه معناست و چگونه می توانید آن را انجام دهید. به طور خلاصه ، یک برنامه سبک زندگی تلاش شما برای ایجاد زندگی دلخواه شماست ، هرچه که باشد. این زندگی شماست ، برنامه شماست ، شما هستید که آن را تعیین و می سازید.

فقط به این دلیل که والدین شما در یک شهر کوچک زندگی می کردند ، در ساعت ۱۷ ازدواج کردند و از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر ۳۰ سال کار کردند ، به این معنی نیست که شما نیز باید همین کار را انجام دهید.

شما باید بسیار انتخاب کنید و با پیشرفت تکنولوژی ، به ویژه در اینترنت ، این راه حل ها به طور قابل توجهی بیشتر و بیشتر شده اند. شما کنترل زندگی خود و هر آنچه در آن اتفاق می افتد را در دست می گیرید و وقتی آن را به خوبی درک می کنید ، یک فضای رشد و تجربه برای خود ایجاد می کنید و شروع به ساختن زندگی رویایی خود می کنید.

شما می توانید این را نوعی “حرکت” تصور کنید ، افرادی که در ارابه زندگی خود سوار می شوند ، به مقصدی که در ذهن دارند حرکت می کنند و به رویاهای خود می روند.

اگر با اصطلاح “ایجاد سبک زندگی” مشکل دارید ، می توانید آن را “یافتن هدف” بنامید.

چرا اینجایی؟
می خواهید در این دنیا به چه چیزی برسید؟
تو برای چی هیجان داری؟
دوست دارید بیشتر چه کار کنید؟
دوست دارید کارهای مورد علاقه خود را با چه کسانی انجام دهید؟
دوست دارید با کارتان چه تاثیری روی دیگران بگذارید؟

اینها همه س questionsالاتی است که شما باید از خود بپرسید اگر می خواهید سبک زندگی خود را قبل از شروع سفر کشف و ماجراجویی خود ایجاد کنید.

همه مردم به دنبال معنای زندگی هستند و همیشه به دنبال پاسخ این سوال هستند که “چرا من اینجا هستم؟” همه ما می خواهیم بدانیم که هدف ما از این دنیا چیست و چگونه می توانیم زندگی خود را مطابق با آن هدف

کسانی که می خواهند شیوه زندگی خود را بسازند پاسخ این سوال را رسالت خود می دانند و سعی می کنند زندگی خود را مطابق هدف خود پیش ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد