لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

بهترین روش برق انداختن سینک ظرفشویی

این مکانی برای شستن ظروف و غذا است و بنابراین باید مرتباً تمیز شود. نظافت سینک ظرفشویی از نظر زیبایی نیز بسیار مهم است. کابینت ها محلی برای نگهداری ظروف و کمی غذا هستند و به همین دلیل تمیزی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خانم های خانه دار معمولاً دوست دارند که آشپزخانه زیبا و تمیز به نظر برسد. در اینجا چند روش ساده برای تمیز کردن سینک ظرفشویی و کابینت های خود آورده شده است.

سینک ظرفشویی را برق بزنید

سینک ظرفشویی معمولاً از فولاد ساخته می شود. مناسب ترین ماده برای تمیز کردن سینک ظرفشویی ، جوش شیرین است. برای تمیز کردن این سینک ها بهتر است از سفید کننده قوی استفاده نکنید ، زیرا این باعث می شود فولاد کدر شود. برای نظافت روزانه می توانید از مایع ظرفشویی ملایم استفاده کنید.

برای از بین بردن لکه های ظرفشویی ، پارچه ای را در سرکه سفید آغشته کرده و سپس با آن سینک را تمیز کنید.همچنین می توانید از جوش شیرین یا سرکه برای تمیز کردن شیرها و دستگیره ها استفاده کنید.

بهترین روش برق انداختن سینک ظرفشویی

در صورت وجود لجن زیاد روی سینک ظرفشویی یا شیرآلات ، می توانید جوش شیرین را با کمی آب یا سرکه مخلوط کرده و روی لجن قرار دهید تا از بین برود.

بهترین راه برق رسانی به سینک ظرفشویی

کابینت تمیز کردن

کابینت ها باید مرتبا تمیز شوند تا از رشد باکتری در آنها جلوگیری شود. برای تمیز کردن کابینت ها می توانید از جوش شیرین یا سرکه سفید استفاده کنید. برای تمیز کردن کابینت ها می توانید مایع ظرفشویی را با آب گرم مخلوط کرده و کابینت ها را با پارچه تمیز و مرطوب چندین بار تمیز و خشک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد