لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

چطور کاغذ دیواری را از روی دیوار برداریم؟

اگر کاغذ دیواری منزل شما فرسوده یا خسته است ، از روش زیر استفاده کنید تا آسیب کمتری به دیوار وارد شود:

۱- عناصر تزئینی روی دیوار را بردارید. مبل ها را از اتاق خارج کنید و اگر این امکان وجود ندارد ، همه آنها را در وسط اتاق جمع کنید و روی آنها را با پلاستیک یا یک حوله بزرگ بپوشانید.

۲- بیشتر کاغذ دیواری های جدید از روی دیوار خشک شده و نیازی به بخار و مواد شیمیایی ندارند. برای آزمایش ، فقط با کفگیر از گوشه دیوار با زاویه کمی ۴۵ درجه شروع کنید تا کاغذ دیواری را با کمی دقت رول کنید. اگر کاغذ خرد شده است ، از آب یا مواد شیمیایی استفاده کنید.

کاغذ دیواری را با دقت با کاردک یا ترجیحاً یک وسیله مخصوص برای این منظور خراش دهید ، که در اکثر ابزار فروشی ها موجود است و از خراش عمیق و آسیب رسیدن به دیوار جلوگیری می کند.

چطور کاغذ دیواری را از روی دیوار برداریم؟

۴- یک یا دو قطعه کاغذ دیواری را با اسفنج یا غلتک رنگی که در آب داغ یا مخلوطی از آب گرم و مواد شیمیایی آغشته شده مرطوب کنید. اجازه دهید رطوبت نفوذ کند ، سپس کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنید. آب گرم چسب را شل می کند و کار شما را آسان می کند.

۵٫ با دوخت کاغذ دیواری شروع کنید. یک کاردک گسترده در زیر لبه کاغذ دیواری قرار دهید تا حفاری آن راحت تر شود.

۶- با توجه به زمانی که کاغذ دیواری روی دیوار می ماند و ممکن است به چسب استفاده شده برای شل شدن چسب نیاز باشد ، چندین بار دیوار را مرطوب کنید. اگر باز کردن مشکل است ، دوباره آن را خیس کنید و برای مدتی بگذارید. در عوض ، قطعات کوچک را با کاغذ سنباده جدا کرده و رنگ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد