لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

راهنمای خرید بهترین گوشت کوب برقی

این روزها دیگر کمتر به سراغ تهیه‌ی غذا به روش‌های سنتی می‌رویم. با بیشتر شدن مشغله‌های زندگی تمایل داریم ساعات کمتری را در آشپزخانه صرف درست کردن غذاهای مختلف کنیم. به همین منظور به سراغ وسایلی همچون گوشت کوب برقی می رویم. البته هیچ‌کس هم از درست کردن غذاهای خوشمزه بدش نمی‌آید. این‌جا است که لوازم مدرن آشپزخانه به کمک ما می‌آیند و به ما کمک می‌کنند غذاها را هرچه سریع‌تر آماده کنیم. یکی از این محصولات گوشت کوب برقی است.


هر خانم خانه‌داری دوست دارد غذاها را سریع‌تر و با کیفیت‌تر آماده کند. گوشت کوب برقی های موجود در بازار هم مانند دیگر لوازم آشپزخانه دارای تنوع زیادی است. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین گوشت کوب برقی را داشته باشید، باید پیش از خرید برخی نکات مهم را در نظر بگیرید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا علاوه‌بر معرفی بهترین گوشت کوب برقی بازار، شما را در خرید این محصول هم راهنمایی کنیم.


پیشنهاد ویژه

گوشت کوب برقی مولینکس

گوشت کوب برقی مولینکس مدل

مشخصات محصول


جنس میله: استیل ضد زنگ

جنس بدنه: پلاستیک

توان: ۳۵۰ وات

یکی از محصولات کارآمد برند معروف مولینکس که به شما در تهیه‌ی سریع‌تر غذا کمک می‌کند، گوشت‌کوب برقی مدل DD101141 است.  این دستگاه تک‌کاره است و فقط یک سری معمولی دارد. جنس بدنه‌ی گوشت‌کوب برقی از پلاستیک مرغوب است  و طراحی زیبایی به رنگ قرمز و سفید دارد.


پس از کار با گوشت‌کوب برقی می‌توانید میله و دسته‌ی دستگاه را بچرخانید و بخش پایینی را جدا کنید. به این ترتیب می‌توانید دستگاه را به‌راحتی تمیز کنید. البته هنگام تمیز کردن باید دقت کنید که قسمتی که موتور در آن قرار دارد مستقیما با آب در تماس نباشد.


برای تمیز کردن بخشی که موتور گوشت‌کوب برقی در آن قرار دارد می‌توانید از پارچه‌ی نمدار استفاده کنید. در قسمت بالایی این محصول یک حلقه‌ی پلاستیکی قرار دارد که به کمک آن می‌توانید گوشت‌کوب برقی را به دیوار آویزان کنید.


موتور این دستگاه با توان ۳۵۰ وات کار می‌کند. این مقدار برای یک گوشت‌کوب برقی توانی متوسط به‌شمار می‌رود. گوشت‌کوب برقی مولینکس مدل DD101141 دارای یک سرعت است. تنها کافی است دکمه‌ی روی دستگاه را فشار دهید تا شروع به کار کند.


تیغه‌های این دستگاه دو پره و از جنس استیل ضد زنگ هستند. این محصول به‌ همراه یک ظرف پلاستیکی با گنجایش ۸۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. برای مخلوط کردن مواد غذایی می‌توانید از مخزن خود دستگاه به جای ظروف دیگر استفاده کنید.


 نقاط ضعف

سیم برق کوتاه

پیشنهاد ویژه

گوشت کوب برقی فلر

گوشت کوب برقی فلر مدل HB400

مشخصات محصول


جنس میله: استیل ضد زنگ

جنس بدنه: پلاستیک

توان: ۴۰۰ وات

گوشت‌کوب برقی فلر مدل HB400 یکی از محصولات خوب و کارآمد این برند معروف و آلمانی است. این محصول به شما کمک می‌کند در مدت زمان کوتاهی غذاهای مختلف را آماده کنید. همچنین می‌توانید غذاهای متنوعی به برنامه‌ی روزانه‌ی آشپزی خود اضافه کنید.


این گوشت‌کوب برقی یکی از دستگاه‌های خو‌ش‌ساخت و با کیفیت این شرکت است. توان مصرفی این دستگاه ۴۰۰ وات است و محصولی کم‌صدا و قدرتمند به‌شمار می‌رود.


دکمه‌هایی که روی دسته‌ی دستگاه تعبیه شده‌اند به شما کمک می‌کنند تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید. این گوشت‌کوب برقی دارای دو دکمه‌ی روشن و خاموش و یک عملکرد توربو است. البته این دستگاه فاقد قابلیت تنظیم سرعت است و تنها با یک سرعت کار می‌کند.


زمانی‌که دستگاه را روی حالت توربو قرار می‌دهید، با قدرت بیشتری کار می‌کند. در نتیجه می‌توانید مواد غذایی سفت‌تر را به‌راحتی خرد کنید. تیغه‌ی دستگاه که از استیل ضد زنگ ساخته شده‌ است استحکام زیادی دارد و با قدرت زیادی عمل می‌کند.

https://saripan.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد