لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

وضعیت آلودگی هوا خطرناک شده است/ برای کاهش ساعت کاری و تعطیلی اقدام شود

عباس شاهسونی با اشاره به شرایط خطرناک آلودگی هوا در تهران و شهرستانها گفت: انجام هرگونه فعالیت سنگین ورزشی و ورزش در فضای باز در شرایط فعلی آلودگی هوا به جای کمک به سلامتی افراد ، برای سلامتی آنها خطرناک است. ” است. بنابراین به هیچ وجه در تهران به فعالیت های ورزشی نپردازید.

 

وی افزود: به ویژه اکنون که شهر تهران در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد و حتی مرحله اضطراری را ترک کرده و وارد مرحله خطرناکی شده است. در حال حاضر شرایط آلودگی در تهران بسیار نامساعد است.

وضعیت آلودگی هوا خطرناک شده است/ برای کاهش ساعت کاری و تعطیلی اقدام شود

شاهسونی تاکید کرد: اگر اقدام جدی برای کاهش منابع آلودگی و کاهش مواجهه با مردم صورت نگیرد ، ما واقعاً نگران بهداشت عموم مردم و بروز شرایطی از جمله حادثه ناگوار در تهران و سایر کلانشهرها هستیم.

 

وی با بیان اینکه باید منابع تولید گازهای گلخانه ای مانند سوزاندن مازوت در نیروگاه ها در این شرایط شناسایی و در عین حال ممنوع باشد ، گفت: به منظور کاهش میزان تماس افراد با آلودگی هوا و اقداماتی از جمله کاهش ساعات کار ، تعطیلی و غیره باید فوری انجام شود. در شرایطی که نفس کشیدن امکان پذیر نیست و شرایط آلودگی هوا بسیار نامساعد است و در وضعیت ناسالم قرار داریم ، باید اقدامات فوری برای کاهش منابع آلودگی و کاهش مواجهه با مردم انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد