لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

لوزم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی بروز

رسول پناه نمی‌رود؛ تصمیم یحیی چیست؟

به گزارش “ورزش سه” ، یحیی گل محمدی که بار دیگر اختلافات خود را با مهدی رسول پناه علنی کرد ، طبق اولتیماتومی که پس از دربی داد منتظر برکناری رئیس هیئت مدیره است. طبق تحقیقات انجام شده توسط این باشگاه ، البته به نظر می رسد این اتفاق در شرایط فعلی رخ ندهد.

 

برای بسیاری ممکن است این س theال وجود داشته باشد که اختلاف بین مربی و عضو هیئت مدیره از کجا آغاز شده است. بیش از یک سال از رسول پناه به عضویت هیئت مدیره این باشگاه می گذرد و وی در هفدهم دسامبر سال گذشته توسط وزارت ورزش به این سمت منصوب شد و جایگزین مرحوم جعفر کاشانی شد. سه ماه بعد جانشین محمد حسن انصاری فر به عنوان مدیرعامل باشگاه شد که در همان مدت کوتاه اختلافات زیادی داشت. در ماه های اخیر اما او در متن حاشیه های بزرگ باشگاه قرار داشت و به خصوص اظهارات غیرمنتظره وی باعث شد یحیی موضع سختی نسبت به او بگیرد.

 

پس از تساوی در آخرین لحظات دربی ، گلمحمدی بیشتر وقت خود را به موضع گیری در برابر رسول در نشست خبری خود اختصاص داد و با ارائه اولتیماتوم ۴۸ ساعته به وزارت ورزش خواستار پایان همکاری رئیس جمهور با این باشگاه شد. دیروز او در تمرین حضور نداشت و امروز پایان تمرین تیمش را اعلام کرد ، بنابراین فقط ۳ روز فرصت دارد تا برای این مسابقه دشوار دیدار برابر فولاد خوزستان از لحاظ تاکتیکی کار کند.

رسول پناه نمی‌رود؛ تصمیم یحیی چیست؟

اکنون ، ساعاتی قبل از پایان اولتیماتوم ۴۸ ساعته رسول پناه برای همکاری با این باشگاه ، منابع خبری به وزارت ورزش اطلاع داده اند که مسعود سلطانی فر ، به عنوان وزیر ورزش ، قصد ندارد تغییری در هیئت مدیره پرسپولیس ایجاد کند. این بدان معناست که مهدی رسول پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد. باید دید واکنش یحیی گل محمدی چگونه است.

 

نکته مهم این است که وزارت ورزش ادعا می کند رسول پناه هیچ اقدامی برای تضعیف پرسپولیس نکرده و حتی اقدامات لازم را برای تأمین منابع لازم برای پرداخت بدهی های این باشگاه و جذب ۹ بازیکن مورد نظر این تیم انجام داده است. و کارمندان در نقل و انتقالات تابستانی. از طرف دیگر ، یحیی گلمحمدی با اشاره به اختلافات قدیمی ، که حتی شامل تلاش برای حذف یحیی گلمحمدی در صورت ناکامی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است ، می خواهد رسول پناه کار در این باشگاه را متوقف کند. پرسپولیس پس از کرونا ، که در انتهای جدول بود ، شانس کمی برای صعود در از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا داشت ، اما پس از آن موفق شد با نتایج موفقیت آمیز به فینال مسابقات منتقل شود ، بنابراین گل های رسول پناه ناکام ماند. با این حال ، طرح این گفتگوها آتش زیر خاکستر اختلافات بین کشورها را افزایش داد ، بنابراین یحیی گلمحمدی کنفرانس مطبوعاتی پس از دربی را بهترین فرصت برای اعلام اولتیماتوم خود دانست. جالب اینکه هواداران خیلی زود راه او را دنبال کردند. به گفته آنها ، پناه از نظر جدایی مهدی ترابی ، علی علیپور و شجاع خلیل زاده برای تضعیف تیم مورد استفاده قرار گرفت و آنها تمایل به حذف رسول پانا را در راس فضای مجازی قرار دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد