ممکن است بازاریابی تلفنی در ایران خیلی موفقیت آمیز نباشد ، اما اخیراً پیشرفت کرده است. سایت Talab را با موفقیت های مهم بازاریابی تلفنی در ایران دنبال کنید.
در بازاریابی تلفنی تنها چند ثانیه فرصت دارید تا اعتماد طرف مقابل را جلب کرده و تنها با مکالمه تلفنی موفق شوید. تعامل با برخی از مشتریان تلفن دشوار است. بنابراین ، وظیفه شما این است که مشتری را قبل از شروع روند فروش آماده کنید. چه این فروش تلفنی باشد و چه حضوری. در ابتدا ، روند ذکر شده در این مقاله ممکن است طولانی و دشوار به نظر برسد. مخصوصاً اگر عادت نداشته باشید.
من با بسیاری از مشتریان تلفن ارتباط برقرار کرده ام و می خواهم به شما نشان دهم که چگونه این روند را به راحتی و ساده طی کنید. در اینجا هفت کار وجود دارد که شما باید برای افزایش موفقیت در فروش خود انجام دهید.
موفقیت های مهم برای بازاریابی تلفنی در ایران
به گفته تالاب ، در اولین ارتباطی که با مشتری برقرار می کنید ، تمام توجه و س questionsالات خود را به مشتری بسپارید. در مورد خود ، شغل و شرکت خود صحبت نکنید. به یاد داشته باشید ، اکنون زمان آنها است ، نه زمان شما. فروش مشتری مداری حرفه ای ترین نوع فروش است و فروش حرفه ای زمانی انجام می شود که با مشتری در مورد نیازها و خواسته های او صحبت کنید.
اطلاعات بیشتر = فروش بیشتر. در بازاریابی تلفنی ، هرچه اطلاعات بیشتری از مشتری دریافت کنید ، بررسی شرایط مشتری و فروش محصول شما راحت تر خواهد بود. به همین دلیل پرسیدن سوال بسیار مهم است. س questionsالات شما باید به دقت تعریف شده و به طور کلی جزئیات داشته باشد. شما باید بیاموزید که چگونه با گذراندن وقت با مشتریان خوب خود ، محصول خود را بفروشید.
هنگامی که در مورد س questionsالات اولیه خود از مشتری پاسخ مثبت دریافت می کنید ، بهتر است از مشتری س theالاتی درباره تجارت ، بازار ، بودجه و … بپرسید. در بسیاری از موارد ، مشتریان مایلند این اطلاعات را به شما بدهند به امید یافتن راه حل مناسب. برای دریافت اطلاعات از مشتری ، می توانید از یکی از س questionsالات اولیه زیر کمک بگیرید:
من می خواهم یک جلسه شخصی با شما داشته باشم تا در مورد مشکلات تجاری خود و کمکی که محصول ما می تواند به شما ارائه دهد صحبت کنم. چهارشنبه ساعت دو بعد از ظهر چطوره؟
همیشه به یاد داشته باشید که فروش تلفن و فروش به طور کلی باید بسیار شخصی
https://club-news.ir/موفقیت-های-مهم-برای-بازاریابی-تلفنی-در/